اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

فضائلی: مرحوم مقدسی به سِمت ها دلبستگی نداشت/آرامش او مثال زدنی بود

مدیر عامل اسبق خبرگزاری فارس، گفت:‌ زمان تودیع مرحوم مقدسی از خبرگزاری مهر حضور داشتم و شاهدم که آرامش خوبی داشت، این آرامش محصول عدم دلبستگی به این سمت ها و مسئولیت ها است.

فضائلی: مرحوم مقدسی به سِمت ها دلبستگی نداشت/آرامش او مثال زدنی بود

«مهدی فضائلی» کارشناس مسائل سیاسی و رسانه و مدیر عامل اسبق خبرگزاری فارس، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس،‌ درباره مرحوم رضا مقدسی گفت: آشنایی من و آقای مقدسی به سال ۸۵ برمی گردد و ارتباط مان بیشتر کاری بود و در جلسه های کاری همدیگر را می دیدیم. البته در یک ماموریت خارج از کشور یک هفته ای با هم پاکستان بودیم.

فضائلی درباره مهمترین ویژگی اخلاقی مرحوم مقدسی گفت: دیانت، سلامت اخلاقی، ‌تواضع از ویژگی های بارز او بود و همینطور مرد خوش اخلاقی بود و چهره متبسمی داشت و اهل شوخی بود. از آنجایی که ما با هم سفر هم رفتیم این ویژگی ها در ایشان مشهود بود.

وی ادامه داد: در زمان تودیع او از خبرگزاری مهر حضور داشتم و شاهدم که آرامش خوبی داشت و برداشتم این بود که این آرامش محصول عدم دلبستگی به این سمت ها و مسئولیت ها است و روحیه بسیار بشاشی در مراسم و حتی بعد از آن در چهره او دیده می شد.

این کارشناس سیاسی درباره ویژگی های کاری او نیز گفت:‌ دیانت و پای بندی به مسائل اخلاقی در حوزه کار رسانه بسیار تاثیرگذار است و اگر کسی این پای بندی ها را نداشته باشد وسوسه های زیادی به سراغش می آید. به دلیل همین تشرعی که داشت و قید و بندهای اخلاقی و مذهبی اش از این وسوسه ها مصون بود.

وی ادامه داد: بعد از آن در جریان بیماری که مبتلا شد برای عیادت هم به بیمارستان رفتیم و هم در منزل. باید بدانید در آن شرایط بیماری سخت آدم ها متفاوت هستند اما آقای مقدسی در همان دوران هم آرامشی که عرض کردم را داشت و هیچوقت تلاطم روحی در وجودشان دیده نمی شد. وقتی انسانی اینطور آرامش داشته باشد، در شرایط کاری و محیط کاری نیز آثار این آرامش مشهود خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول