اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 6 هزار نفر در قمرود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 6 هزار نفر در قمرود با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 6 هزار نفر در قمرود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم ولایتمدار و بصیر استان قم اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، عملیات اجرایی چند پروژه در قنوات قم آغاز شد.

وی افزود: البته بر اساس برنامه زمان بندی قرار است تا در ایام دهه فجر امسال، 212 پروژه با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد تومان در استان افتتاح و همزمان کلنگ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های دیگر به  زمین زده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال بیان کرد: امروز علاوه بر پروژه های ساختمان دهیاری و پارک محله ای در قنوات، عملیات آبرسانی به 6 هزار نفر از اهالی قمرود هم با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان آغاز شد.

سلیمان پور در پایان ابراز امیدواری کرد همه مردم و مسؤولان بتوانند با بهره مندی از ارواح طیبه شهدا و با وحدت و همدلی، گام هایی والا برای اعتلای نظام اسلامی و همچنین پیشرفت و توسعه استان قم به عنوان عش آل محمد (ص) بردارند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول