اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد

مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده، رهبری مدبرانه، مردم و اسلام را سه مولفه مهم و تأثیرگذار در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان خبیث ایران اسلامی از همان ابتدای انقلاب با استفاده از ترور، کودتا و تجزیه طلبی سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند و هم اکنون هم با انواع هجمه ها و تهاجم فرهنگی در صدد وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور ابراز امیدواری کرد: با بینش عمیق و هوشیاری ملت شریف ایران اسلامی تمامی نقشه‌های شوم دشمنان کشورمان نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است، SOC مرکز فرماندهی و عملیات منطقه‌ای پدافند هوایی است که وظیفه فرماندهی و کنترل عملیات پدافند هوایی مشترک ارتش و سپاه در یک منطقه مشخص از کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول