اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برخی وزرا نمی‌توانند حتی خانواده خود را هم‌تراز انقلاب نگه‌دارند

امام‌جمعه ابرکوه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گفت: امروز ما به جایی رسیدیم که برخی وزرا حتی نمی‌توانند خانواده خود را هم‌تراز انقلاب نگه‌دارند و بعضاً خارج نشین شده‌اند.

برخی وزرا نمی‌توانند حتی خانواده خود را هم‌تراز انقلاب نگه‌دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل هم‌زمان با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر جمعی از نیروهای مقاومت بسیج و ناجا شهرستان با حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ضرورت تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب به نسل جدید، اظهار کرد: مردم ایران در صحنه‌های مختلف همچون روز قدس، 22 بهمن، انتخابات و ... ارادت و پایبندی خود به نظام و انقلاب را اثبات کرده‌اند. لذا کارگزاران و مسئولین نیز باید متقابلاً شایسته‌ترین خدمات را به مردم ارائه داده و اجازه ندهند که ملت ناراضی باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اذعان کرد: انتخاب برخی مسئولین، وزرا و کارگزاران بر اساس قدرت، ثروت، رانت و نفوذی که دارند موجب شده است امروز به جایی برسیم که بعضی وزرا حتی نتوانند زندگی و خانواده خود را هم‌تراز انقلاب قرار داده و برخی از آنان و یا فرزندانشان خارج نشین شده‌اند.

حسینی با تأکید بر اینکه کارگزار نظام یعنی کارگزار انقلاب، تصریح کرد: برخی کارگزاران در چند دوره گذشته افرادی تجمل‌گرا و اشرافی بودند، درحالی‌که یک کارگزار باید فردی مؤمن، مسجدی و دارای شایستگی‌های معنوی و اخلاقی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های عمر انقلاب اسلامی، عوامل داخلی و خارجی بسیاری با نفوذ در بدنه این نظام و دولت با عملکرد ضعیف و بعضی منفی، قصد براندازی و به زمین زدن این انقلاب را داشتند که به لطف خدا چنین چیزی محقق نشد و انقلاب اسلامی ایران روز به روز قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته در برابر تمام ناملایمات و دشمنی‌ها ایستادگی کرد.

امام‌جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه نباید در برابر عملکرد نامطلوب و مغرضانه برخی عوامل در داخل ساده بگذریم، ادامه داد: ملت ایران در تمامی شرایط سخت و نوسانات به ویژه مشکلات و فشارهای اقتصادی که عمدتاً نیز ناشی از سو مدیریت داخلی است، ایثارگرانه، هوشیارانه و صبورانه پای نظام ایستاده‌اند. لذا نباید اجازه دهیم برخی افراد فرصت‌طلب و دست‌نشانده استکبار از این صبوری و ایستادگی مردم به نفع خود و برای رسیدن به اهداف پلیدشان سو استفاده کنند.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از مردم مؤمن و انقلابی از آنان خواست تا همچون گذشته هوشیار باشند و مراقبت‌های لازم را برای قطع زنجیره شیوع کرونا و گذشتن از این مرحله سخت، در حد توان انجام دهند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول