اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برنامه ارتقای ایمنی بازار بزرگ تهران تدوین می‌شود

برنامه ارتقای ایمنی بازار بزرگ تهران با همکاری دستگاه‌ها در جلسه چهل و هفتم کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه ارتقای ایمنی بازار بزرگ تهران تدوین می‌شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، چهل و هفتمین جلسه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران با موضوع ارتقای ایمنی بازار بزرگ تهران به ریاست چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور زهرا نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران، کریمی دبیر جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار تهران، حاجی علی اکبری دبیرستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران و مدیران تعدادی از دستگاه های مرتبط به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران با اشاره به اوقافی بودن بخش اعظم بازار تهران و ضرورت حل مشکلات مربوط به سرقفلی و مالک و تسریع در نوسازی، اعلام کرد: علی رغم محدودیت و مشکلات بسیار در تدوین نقشه کاداستر و برنامه ارتقای ایمنی بازار بزرگ تهران اما اکنون این اقدام در مرحله عملیاتی است.

همچنین در این جلسه به منظور بهبود خدمات رسانی در حوزه اطفای حریق، موقعیت پیشنهادی احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در ضلع شمالی بازار تهران مورد بحث قرار گرفت و در ادامه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گزارشی از اقدامات به عمل آمده جهت عملیاتی شدن طرح اطفای حریق بازار تهران را ارائه کرد. 

موضوع احداث کلانتری در محدوده بازار تهران یکی دیگر از موضوعاتی بود که توسط اعضا مورد تبادل نظر واقع شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول