اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه مهریز؛ اصحاب رسانه از شعارهای‌انقلاب حراست کنند

امام جمعه مهریز بصیرت‌افزایی را لازمه مقابله با استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: جابجایی شعارهای انقلاب اسلامی توطئه جدید استکبار در عصر حاضر بوده و مهمترین وظیفه مقابله با آن به عهده جوانان متعهد و اصحاب رسانه است.

امام جمعه مهریز؛ اصحاب رسانه از شعارهای‌انقلاب حراست کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت السلام و المسلمین عبدالرضا محی‌الدینی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه مهریز، رئیس سازمان بسیج رسانه، مدیر خبرگزاری فارس در استان یزد و جمعی از اصحاب رسانه در این شهرستان  برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی، اظهار کرد: عصر حاضر به دلیل فراوانی اطلاعات و همچنین وجود تکنولوژی عصر ارتباطات و فضای مجازی نام گرفته است.

وی افزود: ماهیت کنونی عصر حاضر نظام انقلاب اسلامی ایران در تقابل نظری با استکبار جهانی قرار داده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما باید در مقابله با توطئه های دشمنان و در تقابل نظری موجود هوشیار و بیش از پیش آگاه باشیم.

امام جمعه مهریز در ادامه بصیرت‌افزایی را لازمه مقابله با استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی رسالتی سنگین در بحث تقابل نظری با بیگانگان دارند و باید بیش از پیش با همگرایی خود را در برابر توطئه‌های شوم رسانه ای استکبار تجهیز کنند.

حجت الاسلام محی‌الدینی با بیان این‌که حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف عالی نظام مهمترین رسالت تمام اقشار است، گفت: جابجایی شعارهای انقلاب اسلامی توطئه جدید استکبار در عصر حاضر است که باید با درج اخبار کامل، درست و به موقع این توطئه خنثی و چهره واقعی و سیاه دشمنان نظام معرفی شود.

وی اصحاب رسانه و جوانان متعهد را مهمترین و موثرترین ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تنها خط کشی سیاسی عصر حاضر  ایران انقلابی و غیرانقلابی است، پس باید فارغ از حزب‌گرایی تمام ظرفیت های داخلی برای مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی بکار گرفته شوند.

امام جمعه مهریز خطاب به اصحاب رسانه ضمن انتقاد از نبود زیرساخت‌های مناسب فضای مجازی، تأکید کرد: جوانان و اصحاب رسانه باید بیش از پیش برای مقابله با توطئه جابجایی شعارهای انقلاب برنامه ریزی و با آن مقابله کنند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت نقش بسیج رسانه برای افزایش همگرایی بین اصحاب رسانه، گفت: ترویج فرهنگ بسیج و روحیه ایثارگری ظرفیت و قدرت رسانه‌ای جبهه انقلاب را چندین برابر می‌کند.

انتهای پیام/ب

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول