اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز نظارت ویژه بر بازار پایان سال ورامین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام پایانی سال از ۱۵ بهمن ماه سال‌جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.

آغاز نظارت ویژه بر بازار پایان سال ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام پایانی سال به منظور کنترل و ایجاد آرامش در فضای روانی بازار، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی خانوارها، جلوگیری از تخلفات و رسیدگی به شکایت و گزارش‌های مردمی از تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال‌جاری و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

وی گفت: در بخش کالایی بر عملکرد عرضه کالاهای اساسی شامل مواد پروتئینی، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، سردخانه‌ها و انبارها، میادین میوه و تره‌بار و در بخش خدماتی نیز بر فعالیت شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی، دفاتر فروش آن‌ها، حمل‌ونقل درون شهری و شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و واحدهای قالیشویی نظارت می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در پایان از آمادگی این اداره برای دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری خبر داد و افزود: پس از تماس شهروندان با تلفن ۱۲۴، بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول