اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

یادگیری آنلاین انگلیسی در خانه با المپ

چند ماهی می‌شود در خانه مانده‌اید و نمی‌توانید کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی شرکت کنید؟

یادگیری آنلاین انگلیسی در خانه با المپ

چند بار در دوره‌های زبان مختلف برای یادگیری انگلیسی در خانه شرکت کرده‌اید ولی نتیجه‌ای نگرفته‌اید؟ با وجود محدودیت‌های موجود برای عبور و مرور، شرکت در کلاس‌های زبان حضوری سخت شده است و یافتن یک دوره آنلاین که تمامی نیازهای شما را برطرف کند، کار سختی است. زیرا دنیای اینترنت پر از تبلیغ‌های پر زرق و برق است.

آموزشگاه آنلاین زبان المپ سال‌هاست که در زمینه آموزش انگلیسی بصورت آنلاین فعالیت دارد. چیزی که کلاس‌های المپ را از دیگر کلاس‌های آنلاین متمایز می‌کند این است که کلاس‌های آنلاین المپ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شوند و معلم به صورت مستقیم با زبان‌آموز ارتباط دارد. تمامی جزوات لازم به صورت فایل PDF  و فیلم در سایت وجود دارند ، تمام درسها شامل تست و تمرین است و بنابراین نیازی به خرید هیچ کتابی ندارید.

آموزشگاه المپ با همکاری شرکت بین اللملی دولینگو نسبت به راه‌اندازی دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی اقدام کرده است. این دوره‌ها مکالمه محور هستند و هر چهار مهارت زبان انگلیسی را تقویت می‌کنند.

مدرک معتبر و مورد تایید در 1700 دانشگاه

مدرک زبان دولینگو در 1700 دانشگاه جهان معتبر است. بعد از گذراندن این دوره‌ها، زبان‌آموزان می‌توانند در آزمون بین‌المللی دولینگو شرکت کنند و مدرک معتبر آن را دریافت کنند.

چرا انتخاب المپ برای یادگیری انگلیسی در خانه، بهترین انتخاب است ؟

المپ با تجربه‌ترین آموزشگاه زبان آنلاین ایران است و سال‌هاست که دارد در زمینه آموزش آنلاین فعالیت می‌کند. این اموزشگاه آنلاین با ابداع و نو آوری و بکار گیری فن آوری های نوین  برای تمام رده های سنی از کودک تا بزرگسال کلاس برگزار می کند .
در تیم المپ، اساتید با تجربه و تیم پشتیبانی حرفه‌ای وجود دارند. اساتیدی که در این آموزشگاه تدریس می‌کنند، دوره های ویژه ای را برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی دیده اند .در ضمن تیم پشتیبانی در همه اوقات حتی بعد از اتمام کلاس‌ها به سوالات و ابهامات شما پاسخ می‌دهند.
با گذراندن دوره‌های آموزشگاه انلاین المپ، می‌توانید مدرک بین‌المللی دولینگو را دریافت کنید. مدرک دولینگو در 1700 دانشگاه جهان مورد تایید است.
زبان‌آموزان آموزشگاه المپ، می‌توانند از سطح مقدماتی تا پیشرفته را تنها در 20 ماه بخوانند.  با توجه به وقت آزاد هر زبان‌آموز، المپ کلاس‌هایی با زمان‌های مختلف را دارد.
با ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین المپ، محتوای کامل آموزشی شامل ( کتاب + فیلم + تمرین) را هم دریافت می‌کنید و نیاز به تهیه هیچ‌گونه کتابی ندارید.
نسبت به کلاس‌های حضوری، شهریه کلا‌های انلاین المپ مقرون به صرفه و با بهترین کیفیت آموزشی هستند. برای تضمین کیفیت، می‌توانید سه جلسه را بطور رایگان شرکت کنید.

دوره های زبان آموزشگاه آنلاین المپ

آموزشگاه آنلاین المپ، برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه دوره های مختلفی را برای سنین و نیازهای مختلف تدارک دیده است که در ادامه به معرفی هرکدام به طور جداگانه خواهیم پرداخت.
برای اطلاعات بیشتر از هر دوره، به سایت المپ به ادرس https://lmapgroup.com/ مراجعه کنید.

دوره‌های مکالمه محور بزرگسالان

دوره‌های زبان مخصوص بزرگسالان آموزشگاه المپ، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زبان‌آموز پس از پایان دوره ها توانایی های زیر را بدست می آورند:

فهمیدن اخبار و برنامه‌های زبان انگلیسی
شرکت در بحث‌های تخصصی با واژگان وسیع و بکار بردن گرامر دقیق
نوشتن مقالات پیچیده‌تر به زبان انگلیسی
آمادگی برای گذراندن دوره‌های تربیت مدرس و شروع کار به عنوان مدرس زبان
گرفتن آیلتس با نمره 6-7
گرفتن مدرک دولینگو بالاتر از 115

دوره‌های مخصوص کودکان زیر 6 سال

المپ دوره‌های مختلفی دارد که برای افراد در سنین مختلف  مناسب است. المپ دوره‌هایی مخصوص کودکان زیر 6 سال و بالای 6 سال دارد. که از روش‌های مناسب هر سن استفاده می‌کند.

المپ برای کودکان زیر 6 سال از روش‌های سیستم Phonics و Pockets استفاده می‌کند. سیستم Phonics یک سیستم استاندارد و جهانی است که در آن به کودک آوای حروف  بجای حروف آموزش داده می‌شود.
در سیستم Pockets لغات به صورت شفاهی به کودکان آموزش داده می‌شود. گروه آموزشی المپ با ترکیب این دو سیستم و بهینه‌سازی آن‌ها برای آموزش آنلاین، روش مخصوص به خود را برای آموزش به کودکان ایجاد کرده است.

این دوره ها مبتنی بر تشویق  ، آموزش با شعر و موسیقی، تمرین و تکرار با بازی و سرگرمی و غوطه‌وری در زبان انگلیسی هستند.

دوره های مخصوص کودکان بالای 6 سال

دوره‌هایی که برای کودکان بالای 6 سال است، دارای 7 سطح هستند. در هر سطح، کودک شما مهارت‌هایی را یاد می‌گیرد که در زندگی روزمره کاربرد دارند. اهداف هر دوره متناسب با سن و سطح کودک است. کودکان بالای 6 سال، بعد از گذراندن همه دوره‌های توانایی‌های زیر را بدست می‌آورند:

توانایی مکالمه و برقراری ارتباط با بومی زبانان درسطح عالی
استفاده از جملات مرکب و ساختارهای پیچیده زبانی
صحبت کردن درمورد موضوعات مختلف و ابراز نظر کردن در مورد آن‌ها
بیان داستان و اتفاقاتی که تجربه کرده‌اند
داشتن دایره لغات وسیع‌ و توانمندی استفاده از آنها در محاوره
درک فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و آهنگ‌های انگلیسی

 

دوره‌های آیلتس آموزشگاه آنلاین المپ

دوره‌های آیلتس المپ، بسیار کامل و جامع هستند که می‌توانید با توجه به نیازهای خود، از آن‌ها استفاده کنید. دوره‌های آیلتس المپ به دو دسته Pre-IELTS و IELTS تقسیم می‌شوند.

زبان‌آموزان آموزشگاه المپ می‌توانند بعد از گذراندن دوره Intermediate در دوره‌های آیلتس شرکت کنند. سطح Intermediate ، پیش نیاز حداقلی برای شرکت در کلاسهای Pre IELTS است، ولی پیشنهاد آن است که زبان آموزان پس از دوره Upper Intermediate شروع به گذراندن این دوره ها نمایند.

دوره‌های انلاین آیلتس المپ، دارای ویژگی‌های زیر هستند:

تدریس توسط اساتید دانشگاهی
سه ماک تست رایگان
تصحیح نمرات ماک ، توسط ممتحنین رسمی British council
جلسات خصوصی برای رفع ایرادات و تقویت Speaking و Writing
جلسات خصوصی برای رفع ایرادات و تقویت Speaking و Writing
پشتیبانی آموزشی 24 ساعته

المپ برای چه کسانی مناسب است؟

حداقل سن برای شرکت در کلاس‌های المپ 4 سال است.
افرادی که توانایی استفاده از رایانه و یا گوشی هوشمند را داشته باشند.
کسانی که می‌خواهند کیفیت بالاتری از کلاس‌های حضوری را تجربه کنند
کسانی که وقت و زمان برای آنان مهم است و می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند.

درصورتی که همچنان سوالی دارید می‌توانید به بخش سوالات متداول سایت المپ به ادرس https://lmapgroup.com/ مراجعه کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول