اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۱۰ پروژه‌های عمرانی در دهه فجر توسط شهرداری ملارد

شهردار ملارد از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰ پروژه‌ عمرانی شاخص در راستای خدمت‌رسانی به مردم فهیم شهر ملارد در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

افتتاح ۱۰ پروژه‌های عمرانی در دهه فجر توسط شهرداری ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد صادق کولیوند شهردار ملارد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۷۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهر ملارد مورد افتتاح و بهره‌برداری مردم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با همکاری و پشتیبانی شورای اسلامی و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری ملارد و به‌رغم شیوع ویروس منحوس کرونا، موفق به احداث ۱۰ پروژه عمرانی شده‌ایم که با یاری خداوند به زودی تقدیم مردم شریف ملارد می‌‌شود. 

شهردار ملارد تصریح کرد: از آن‌جایی که ایجاد بسترهای مناسب خدماتی در راستای ارائه خدمات بهینه و مؤثر به شهروندان، امری بسیار ضروری محسوب می‌شود؛ اجرای تمام پروژه‌های عمرانی از منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

کولیوند در ادامه عنوان کرد: بر اساس وظایف مطابق با قانون، شهرداری‌ها متناسب با درجه، تشکیلات و توان تخصصی خود و در راستای وظایف محوله در چارچوب برنامه و بودجه سالانه مصوب شورای اسلامی شهر، به پشتوانه منابع داخلی، براساس اولویت بندی مطالبات مردمی و به شکل متوازن، اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه‌ فضای سبز شهری در ارتقای روحیه شهروندان مؤثرخواهد بود، گفت: با هدف زیباسازی سطح شهر و ایجاد بهترین فرصت برای شکوفایی مهارت‌های ارتباط اجتماعی شهروندان در بخش سرآسیاب شرقی، دو بوستان یاس با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ومساحت ۶ هزار مترمربع وبوستان دانش با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال با مساحت بوستان ۹ هزار مترمربع راه‌اندازی شده‌اند.

شهردار ملارد یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه شهروندان و تکریم ارباب رجوع، پروژه‌ ساختمان جدید پارلمان شهری ملارد با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و مساحت بنا ۱۸۰۰ مترمربع در دو طبقه دارای‌ سالن جلسات و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت بیش از ۱۶۰ نفر، ساختمان و سایت موتوری معاونت خدمات شهری با اعتبار۶۰ میلیارد ریال و مساحت بنا ۱۲۰۰ مترمربع در ۳ طبقه، مساحت کل سایت ۱۳ هزار مترمربع و ساختمان اداری خدماتی سازمان مدیریت آرامستان‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و مساحت بنا ۲۲۵۰ مترمربع در ۳ طبقه شامل سالن نماز میت، سالن انتظار، واحد متوفیات و قسمت‌های اداری با سازه بتنی مد نظر قرار گرفته است. 

کولیوند به افزایش سرانه‌های ورزشی این شهر نیز اشاره کرد و افزود: به منظور بالا بردن سرانه ورزشی در سطح شهر ملارد و ایجاد روحیه و نشاط برای مردم خصوصاً جوانان، کلنگ پروژه بزرگ زمین‌های ورزشی بلوار شهیدان شوریابی در سال 99 و با شعار «شهرداری ملارد حامی ورزش جوانان» به زمین زده شد و به شکر خداوند این پروژه هم اکنون آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر است.

وی در تشریح این پروژه خاطرنشان کرد: احداث این مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع شامل امکاناتی از قبیل زمین چمن مصنوعی، والیبال‌، بسکتبال و بدمینتون است و احداث آن با همت و پیگیری شبانه‌روزی پرسنل خدوم شهرداری ملارد انجام شد و امکانات آن رایگان در اختیار شهروندان ملارد قرار خواهد گرفت. 

مدیریت شهری ملارد با اشاره به احداث پیاده راه‌ بلوار شیوا در مارلیک به طول ۴۸۰ متر، اولین پیاده راهی در شهر ملارد است که مسیر ویژه دوچرخه دارد، اضافه کرد: این طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در منطقه مارلیک برای شهروندان آماده بهره‌برداری است همچنین پیاده راه گلزار شهدای ملارد به طول ۴۰۰ متر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با هدف تأمین آرامش و رفاه حال شهروندان انجام شده است.

کولیوند به اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی که منجر به حل مشکل آبگرفتی شدید تقاطع چناران، دکتر حسابی و بلوار آیت الله رفسنجانی و رفع گره ترافیکی و روانسازی خودروهای عبوری این منطقه شده اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی و هدایت آب‌های سطحی این تقاطع با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار همچنین لاین کندرو بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سرآسیاب شرقی به طول هزار و ۷۵۰ متر و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار، وارد فاز بهره برداری شد که الحاق این لاین کندرو به مسیر جنوب به شمال آن تأثیر بسزایی در روان سازی ترافیک خروجی از شهر خصوصاً در ساعات اولیه صبح و مراجعه شهروندان به محل کار را دارد.

وی در پایان از همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی و دستگاه‌های خدمات رسان شهر در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فهیم و شریف ملارد قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول