اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی ذوب‌آهن: حضور مدیرعامل شور بیشتری به تیم می‌دهد/ تلاش می‌‌کنیم نتایج در خور کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با این تیم جوان و با انگیزه تلاش می کنیم نتایج درخور نام و جایگاه پرافتخار ذوب آهن اصفهان کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن: حضور مدیرعامل شور بیشتری به تیم می‌دهد/ تلاش می‌‌کنیم نتایج در خور کسب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس،  مجتبی فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بعدازظهر امروز ضمن حضور در محل تمرین تیم فوتبال، با رحمان رضایی، اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فریدونی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: همه ما همدل شده ایم تا تیم بهترین نتایج را کسب کند؛ در کمال آرامش و تمرکز بر مسائل فنی تلاش کنید و نگران هیچ چیز نباشید و هیات مدیره کارخانه، مدیرعامل شرکت، هیات مدیره و همه عوامل و دست اندرکاران باشگاه به همراه هواداران، یکدل و همدل هستند تا بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید.

وی افزود: اگرچه فشارهایی روی تیم وجود دارد اما تیم فوتبال ذوب‌آهن این توانایی را دارد که با همدلی و تلاش مضاعف نتایج بهتری را کسب کند و دل هواداران، پرسنل شرکت و باشگاه را شاد کند. همه ما برای اعتلای نام و جایگاه ذوب‌آهن می‌جنگیم و در کنار شما هستیم تا نتایج بهتری کسب کنید.

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل در جمع کادر فنی و بازیکنان، اظهار داشت: این حضور و همدلی باعث خواهد شد که تیم با شور و اشتیاق بیشتری کار کند و نتایج بهتری کسب کند. مطمئناً با این تیم جوان و با انگیزه تلاش خواهیم کرد تا نتایج  درخور نام بلند و جایگاه پرافتخار ذوب‌آهن اصفهان کسب کنیم و دل همه هواداران را شاد کنیم، حضور همیشگی شما درکنار ما موجب دلگرمی بیشتر کادرفنی و بازیکنان خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول