اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

روحانی در قرنطینه اصلاحات بودجه 1400 را رد می‌کند

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به عدم حضور روحانی در مجلس برای دفاع از لایحه بودجه 1400 گفت: این کار بی احترامی به ملت ایران و مجلس بوده و رئیس جمهور در قرنطینه، اصلاحات بودجه را رد می کند.

روحانی در قرنطینه اصلاحات بودجه 1400 را رد می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 14 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: اگرچه رئیس مجلس اعلام کرد 10 روز پیش طی نامه‌ای از رئیس جمهور برای حضور در جلسه بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1400 کل کشور دعوت به عمل آمد، اما عدم حضور رئیس جمهور در مجلس طی 9 ماه گذشته که مجلس یازدهم کار خود را آغاز کرده بی احترامی به ملت ایران و مجلس است.

وی افزود: رئیس جمهور طی 9 ماه گذشته حتی یکبار هم در صحن علنی مجلس حضور نیافته و این موضوع هیچ توجیهی ندارد.

نماینده فلاورجان در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور در قرنطینه اعلام می‌کند که مصوبه مجلس و کمیسیون تلفیق را نمی‌پذیریم و ایرادات مختلفی به گزارش کمیسیون تلفیق وارد می‌کند، این در حالی است که وی می‌توانست در جلسه امروز مجلس که درخصوص بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1400 کل کشور است، حاضر و از تریبون مجلس به بیان اظهارنظرهای خود بپردازد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه لایحه بودجه 1400 بیشتر جنبه سیاسی داشت تا اینکه به دنبال رفع مشکلات مردمی باشد که برای رفع مشکلات معیشتی خود با مسائل بسیاری دست و پنجه نرم می کنند افزود: وجود صف‌های خرید روغن در شرایطی که مسئولان بانک مرکزی در تلویزیون بیان می‌کنند که کالاهای اساسی مردم با ارز 4200 به آنها عرضه می شود، چه توجیهی دارد؟

وی با بیان اینکه چرا هر روز مسئله جدیدی برای مجلس یازدهم که به فرموده مقام معظم رهبری یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس است، به وجود می آورند، افزود: در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، دولت اعلام کرد با تغییرات هیچ مشکلی نداشته و آن را می پذیریم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اضافه کرد: نمایندگان دولت و سازمان برنامه و بودجه به مجلس اجازه تغییرات در لایحه بودجه سال آینده را دادند، اما ظاهرا رئیس جمهور با این امر مخالف است.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: تا پایان سال مالی برای تامین کالاهای اساسی ارز 4200 تومانی در اختیار دولت قرار گرفته، حال مسئولان دولتی این وضعیت کنونی را چگونه پاسخ می دهند؟

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول