اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است

امام جمعه ابهر گفت: انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است و ما وظیفه داریم تا در راستای تبیین و ترویج هر چه بیشتر پیام اصلی غدیر که همانا ولایت باشد از هیچ تلاش و ایثاری دریغ نورزیم.

انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در بازدیداز دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و لزوم حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا اظهار داشت: نظام اسلامی با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی، رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب و همراهی مردم به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تداوم راه غدیر است، افزود: ما وظیفه داریم تا در راستای تبیین و ترویج هر چه بیشتر پیام اصلی غدیر که همانا «ولایت» باشد از هیچ تلاش و ایثاری دریغ نورزیم.

در ادامه این جلسه فرماندار  شهرستان ابهر نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، تلاش‌های صورت گرفته شده در منطقه و کشور را امیدوار کننده دانسته و خواستار ایجاد و حفظ وحدت و انسجام هر چه بیشتر در بین مردم و مسؤولان شد.

نوروزی با بیان اینکه پیروزی‌ها و پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون خون شهیدان است، افزود: ما وظیفه داریم تا در راستای حفظ دستاوردهای نظام، ایثارگرانه و شبانه روزی تلاش کنیم.
دربخش دیگری از این جلسه دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در این نمایندگی گفت: وجود زمینه همکاری و تعامل لازم بین این نمایندگی و نهادهای آموزشی و اجرایی منطقه از برکات نام امیرالمومنین علی علیه السلام است.

سید قاسم موسوی افزود: سیاست‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در منطقه، طرح هر چه بیشتر فضائل مولا علی علیه السلام، ترویج آموزه‌های علوی و ارتقای بینش ولایی جامعه است و بنیاد بین‌المللی غدیر برای رسیدن به این اهداف برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: یکی از راه های رسیدن به این هدف اجرای برنامه‌های مناسبتی است که شامل برگزاری جشن و آذین بندی محیطی و تبلیغات پیرامونی از این جمله هستند.

وی برنامه‌ریزی‌های فرهنگ ساز را از دیگر راه کارهای رسیدن به اهداف بنیاد خواند و افزود: برنامه‌های فرهنگ ساز مانند برگزاری همایش‌ها، سمینارهای علمی و مسابقات و جشنواره‌های مختلف، زمینه تقویت هر چه بیشتر معارف اهل بیت (ع) در منطقه و استان را فراهم خواهد آورد.

موسوی در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی منطقه، خاطر نشان کرد: نمایندگی بنیاد در سطح منطقه، برای ترویج هر چه بیشتر فضیلت‌های اهل بیت (ع)، دست همه علاقه‌مندان، مسؤولان و مردم را به گرمی می‌فشارد و آماده همکاری هر چه بیشتر در این زمینه است.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول