اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فجر 42/ آزادسازی 7 زندانی در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) در گلستان/ توزیع 400 بسته حمایتی در گلستان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان از آزادی هفت زندانی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این استان خبر داد.

فجر 42/ آزادسازی 7 زندانی در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) در گلستان/ توزیع 400 بسته حمایتی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام غلامرضا احمدی‌نسب امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعداد هففت زندانی آزاد و به آغوش گرم خانواده می‌روند.

وی از برگزاری مراسم‌های مختلفی در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و تصریح کرد: مجموعه طلاب و روحانیون سپاه نینوای استان گلستان توفیق دارد که ۲۹ برنامه در ایام‌الله مبارک دهه فجر در گلستان برگزار کند.

*برگزاری مراسم ازدواج آسان برای 14 زوج گلستانی/ تهیه «جهیزیه زوج‌های جوان» توسط طلاب سپاه نینوای گلستان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان وحدت بین شیعه و سنی را بسیار مهم برشمرد و ابراز کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر، امسال چهار نشست و همایش را با حضور علمای استان برگزار می‌کنیم لازم به ذکر است که این همایش‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

احمدی‌نسب از برگزاری نمایشگاه‌های ویژه دهه فجر توسط بانوان طلاب استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز مراسم ازدواج آسان برای ۱۴ زوج گلستانی برگزار می‌شود که تهیه جهیزیه زوج‌های جوان توسط طلاب سپاه نینوای گلستان صورت گرفت.

*آزادسازی هفت زندانی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)/ توزیع نزدیک به 400 بسته حمایتی در قالب کمک مومنانه در گلستان

وی از آزادی هفت زندانی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و اظهار کرد: بنا داریم به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعداد هفت زندانی را به آغوش گرم خانواده برگردانیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان اذعان کرد: نزدیک به ۴۰۰ بسته حمایتی در قالب «کمک‌های مومنانه» تهیه شده است که در هفته آینده بین نیازمندان در سطح استان گلستان توزیع خواهیم کرد.

احمدی نسب از برگزاری نمایشگاه‌هایی با سبک زندگی اسلامی و نشست‌هایی در فضای مجازی در این استان خبر داد و اظهار کرد: در ایامی که با ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم و شهروندان باید کمتر در اجتماع حضور داشته باشند سعی کردیم در ایام مبارک دهه‌ی فجر نمایشگاه‌هایی با سبک زندگی اسلامی، نشست‌ها و مسابقاتی در فضای مجازی برگزار کنیم.

وی نقش شهدا در حفظ انقلاب اسلامی را بسیار حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: استان گلستان در زمینه شهدای دفاع مقدس یکی از شاخص‌ترین استان‌ها است ما در این استان تعداد ۷۵ شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم که از این تعداد چهار روحانی شهید اهل تسنن هستند.

* بیست‌ودوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود/ دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان دیدار با خانواده‌های معزز شهدا را از دیگر برنامه‌های مهم تلقی کرد و گفت: در ایام مبارک دهه فجر دیدار با تمامی خانواده‌های شهدای دفاع مقدس را خواهیم داشت و همچنین دیداری با خانواده‌های شهدای مدافع حرم را نیز داشتیم.

احمدی‌نسب با بیان اینکه حادثه بیست‌ودوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود، افزود: در طلیعه‌ی‌ روزهای‌ درخشان‌ فجر از همه‌ چیز شایسته‌تر تکریم‌ شهیدان‌ و خضوع‌ در برابر روح‌ فداکار آنهاست‌.

وی ابراز کرد: دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد دشمنان سعی می‌کنند امام را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول