اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرحله سوم سفره مهربانی در کرمانشاه/ ۱۰۰۰ کارت خرید نان بین نیازمندان توزیع شد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مرحله سوم سفره مهربانی با عنوان نان متبرک رضوی با توزیع یک‌هزار کارت خرید نان روزانه بین خانواده‌های محروم برگزار شد.

مرحله سوم سفره مهربانی در کرمانشاه/ ۱۰۰۰ کارت خرید نان بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدجعفر امامیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از اجرای طرح سفره مهربانی سه با عنوان نان متبرک رضوی در استان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر روز گذشته مرحله سوم سفره مهربانی با عنوان نان متبرک رضوی با توزیع یک‌هزار کارت خرید نان روزانه بین خانواده‌های محروم به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان برگزار شد.

وی ادامه داد: فردا برنامه شکوه مادری با تقدیر از مادران برگزیده استان که دارای حداقل سه فرزند هستند و توانسته‌اند موفقیت‌های ویژه‌ای در کسوت مادری کسب کنند در محضر آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه برگزاری جشن تولد خانگی انقلاب را در قالب دیگر برنامه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خانوادگی در این جشن در منزل خود شرکت کنند و از جوایز ارزنده‌ای که برای این برنامه تدارک دیده شده، بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به تجلیل از خانواده شهدا، تصریح کرد: خادمیارن با حضور در درب منزل شهدای پرافتخار انقلاب اسلامی که در ایام پیروزی انقلاب و در مبارزات انقلاب به شهادت رسیده‌اند، یاد و خاطره آن‌ها را گرامی خواهند داشت.

امامیان ضمن اشاره به خدمات خادمیاران رضوی از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا همچون حضور دربیمارستان‌ها، تولید ماسک، تقدیر از مدافعین سلامت، ادامه داد: در زمینه مواسات و همدلی سفره‌ای با برکت و تبرکی حضرت رضا(ع) به وسعت ایران اسلامی گسترانیده شد و در مرحله اول ماه مبارک ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیرین و آستان قدس رضوی بین محرومین توزیع شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه ضمن تاکید بر مشارکت خیرین استان در برگزاری طرح نان متبرک رضوی، گفت: خانوادهای محروم توسط شبکه محله‌ای منطقه‌ای خادمیاری در سراسر استان شناسایی شده و کارت‌ها به نام سرپرست خانوار صادر و توسط همین شبکه با حفظ کرامت خانواده‌ها همراه با تبرکات امام رضا(ع) توزیع می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول