اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح 814 واحد مسکن مهر طی ایام دهه فجر در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح 814 واحد مسکن مهر توسط تعاونی های مسکن در شهرهای رامسر، ساری و بابلسر در ایام دهه فجر در استان خبر داد.

افتتاح 814 واحد مسکن مهر طی ایام دهه فجر در مازندران

کامران اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با تبریک طلیعه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر از کارگران به عنوان یکی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی در کشور یاد و اظهار کرد: کارگران قشر زحمتکش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده‌اند و به این خاطر است که امروزه نقش کارگران در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.

وی با اشاره به اینکه جامعه کارگری همواره مدافع انقلاب و نظام اسلامی بوده و در صف مقدم جنگ اقتصادی با دشمن حضور دارد بیان کرد: وظیفه امروز ما این است که ضمن گرامیداشت باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب قدم برداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، فضا سازی و نصب بنر در سطح شهر، تقدیر از مدافعان سلامت، تجلیل از خانواده‌های شهدای سلامت، توزیع بسته کمک معیشتی و بسته بهداشتی، برپایی ایستگاه سلامت در میدان امام حسین (ع) ساری با همکاری درمانگاه ابوالفضل(ع)، برگزاری مسابقه بهترین ایده نقش تعاون در بیانیه گام دوم انقلاب و تجلیل از پرسنل و کارمندان نمونه خانم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) را از مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه فجر با همکاری اتاق تعاون استان اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کرونایی برنامه‌ها بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اصغری در بخش دیگری به طرح‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: ۸۱۴ واحد مسکن که توسط تعاونی‌های مسکن مهر در شهرهای رامسر(مسکن مهر ۶)، ساری(مسکن مهر سارویه) و بابلسر(مسکن معلمان) ساخته شده است در این ایام افتتاح می‌شود.

وی حجم سرمایه‌گذاری برای بهره برداری از این پروژه ها را ۱۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: یک واحد جوجه‌ریزی زرین در شهرستان گلوگاه با اشتغالزایی ۱۰ نفر و حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان و یک مرکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نیز در شهرستان قائم‌شهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/86018/ع/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول