اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آزادی ۱۲۲ زندانی کرمانشاه به مناسبت روز مادر/ ۱۲۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود

مسئول بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، از آزادسازی ۱۲۲ نفراز زندانیان استان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت گرامیداشت مقام زنان، تعدادی از بانوان زندانی نیز در این برنامه آزادسازی خواهند بود.

آزادی ۱۲۲ زندانی کرمانشاه به مناسبت روز مادر/ ۱۲۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در سازمان بسیج حقوقدانان در راستای برنامه‌های نهضت آزادسازی زندانیان دو مرحله تاکنون انجام شده و سومین مرحله از آن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، فردا در کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه با حضور مسئولان قضایی و استان برگزار می‌شود.

وی از آزادسازی ۱۲۲ نفراز زندانیان استان در این مرحله خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت گرامیداشت مقام زنان و روز مادر، تعدادی از بانوان زندانی نیز در این برنامه آزادسازی خواهند بود.

مسئول بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: همچنین با همکاری خوب بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (س) یک برنامه جشن در ندامتگاه نسوان با حضور بانوان زندانی برگزار می‌شود و هدایایی از سوی بسیج جامعه زنان و بسیج حقوقدانان به تمامی خانم‌ها به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: خانواده‌های که سرپرست آن‌ها در زندان است در این وضعیت اقتصادی ممکن است با مشکلات معیشتی رو به رو باشند از این روز رسالت خود دانستیم که با ورود به رزمایش کمک‌های مومنانه، کمک‌های دستگاه قضایی، سازمان زندان‌ها و بسیج حقوقدانان را میان آن‌ها توزیع کنیم.

بهرامی‌پور گفت: در این راستا برنامه رزمایش کمک مومنانه و توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند از جمله یک‌هزار خانواده زندانی نیازمند نیز در برنامه داریم.

وی کار امروز بسیج را تسهیلگری دانست و افزود: خدمات خوبی در این حوزه توسط بسیج انجام شده که به فضل الهی استمرار خواهد داشت، به همین منظور برنامه‌ای در راستای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی بانوان زندانی با حضور دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، مدیر کل زندان‌های استان و مجموعه خواهران بسیج جامعه زنان و حقوقدانان برگزار خواهد شد.

بهرامی‌پور خاطرنشان کرد: بسیج حقوقدانان در راستای ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در روز جمعه طی یک برنامه خدمات‌رسانی حقوقی و قضایی در تمامی شهرستان‌های استان به مشاوره رایگان خواهند پرداخت.

وی گفت: در روز ۲۱ بهمن‌ماه با توجه به اینکه سالروز شهادت شهید قنبری، یکی از شهدای حقوقدان بسیجی دیداری توسط جامعه حقوقدانان بسیجی با خانواده این شهید انجام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول