اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آموزش بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد با EaseUS Data Recovery

از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده درون حافظه های هوشمند به شکل ناخواسته یکی از اتفاقات ناگواری است که همه ما حداقل یک بار با آن مواجه شده ایم و با تبعات منفی آن دست و پنجه گرم کرده ایم .

آموزش بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد با EaseUS Data Recovery

با توجه به اینکه این مشکل شایع و متداول است راه های زیادی برای حل و جبران آن اتخاذ شده است اما هر یک از این راه ها با چالش ها و سختی های بسیاری همراه است. یکی از بهترین و ساده ترین راه ها استفاده از اپلیکیشن های بازیابی اطلاعات است. از نمونه ای اپلیکیشن ها می توان به برنامه EaseUS Data Recovery اشاره کرد. این برنامه به کمک قابلیت هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم می تواند به شما کمک بسزایی در این امر بکند.

آموزش بازیابی آسان تصویر با EaseUS Data Recovery تنها در 3 مرحله

EaseUS Data Recovery آنقدر قدرتمند و حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تنها با 3 مرحله و 3 دکمه تمامی اسناد خود را بازیابی کنید و فایل آنها را در اختیار داشته باشید. فضای موردنظر را انتخاب کنید، اسکن کنید و بازیابی کنید. بازیابی کنید، فایل های مخدوش را بازسازی کنید و در نهایت فایل اصلی را دریافت کنید.

مرحله اول : انتخاب فضا

در این مرحله باید فضای موردنظر خود را برای شروع بازیابی انتخاب کنید.

این فضا می تواند شامل درایو لپتاپ شما و یا حتی فضا های جانبی متصل مانند فلش، هارد و ... باشد.

مرحله دوم : انتخاب تصویر یا فایل

پس از اسکن فضای موردنظر شما، مشاهده خواهید کرد که فایل هایی برای بازیابی برای شما نمایش داده خواهد شد. تصاویر موردنظر خود را انتخاب کنید و به حرله بعد بروید.

 

مرحله سوم : بازیابی

و در نهایت دکمه بازیابی را بزنید

با برنامه EaseUS Data Recovery بیشتر آشنا شوید

-پشتیبانی از موقعیت ها: اطلاعات موجود در تلفن هوشمند و یا کامپیوتر می توانند به علل مختلفی مانند ویروس ها٬ پاک شدن های سهوی و... حذف شده و از دست بروند. شما به کمک این برنامه بدون توجه به موقعیتی که باعث حذف اطلاعات شده است می توانید آن ها را بازیابی کنید. هیچ محدودیتی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

-پشتیبانی از فرمت ها: شما می توانید با EaseUS Data Recovery تمامی اطلاعات از دست رفته خود را بازگردانی کنید. این اطلاعات می توانند در قالب ویدئو ها٬ تصاویر٬ فایل های صوتی و یا فایل های متنی باشند. فایل های شما از هر نوع و از هر فرمتی که باشند بدین وسیله قابلیت بازیابی خواهند داشت و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی انواع فایل های خود را بازیابی نمایید.

-ترمیم کیفیت: یکی از اتفاقات ناگواری که در بازیابی اطلاعات به خصوص فیلم ها و عکس ها رخ می دهد کاهش کیفیت فایل است. فایل هایی که شما با این برنامه آن را بازیابی می کنید از لحاظ کیفیت هیچ مشکلی نخواهند داشت و حتی به واسطه این برنامه کیفیت آن ها نسبت به نسخه اولیه نیز ارتقا پیدا می کند. مورد دیگر این است که ممکن است حین بازیابی با سایر روش ها یک فایل به شکل ناقص بازیابی شود باید گفت که این مشکل به هیچ عنوان با EaseUS Data Recovery رخ نخواهد داد.

-فیلتر هوشمند اسکن: هنگامی که شما قصد بازیابی اطلاعات را دارید٬ یک دستگاه و یا نرم افزار تمامی فضای حافظه شما را اسکن می کند تا بتواند فایل های به جامانده را پیدا کرده و بعد بازیابی کند با توجه به فضای زیاد حافظه این فرایند بسیار طولانی خواهد بود و اطلاعاتی که مدنظر شما نیست نیز بازگردانی می شود. این نرم افزار برای حل این مشکل فیلتر هایی را تعبیه کرده است. شما می توانید این فیلتر ها را برای محدوده زمانی مشخص و یا فرمت خاصی قرار بدهید تا اسکن شما به شکل ویژه برروی بازیابی دسته ای خاص از اطلاعات تمرکز کند. به واسطه این ویژگی شما از سرعت و کیفیت بالا در بازیابی بهره مند می شوید.

-بازیابی از منبع: شما می توانید با انتخاب پوشه ای که اطلاعات مورد نظر شما در آن ذخیره شده و سپس پاک شده بود٬ سرعت و دقت بازیابی را افزایش بدهید. این قابلیت در کمتر برنامه دیگری دیده می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول