اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ممنوعیت حضور هواداران سپاهان و ذوب‌آهن در هتل اقامت و ورزشگاه فولادشهر

جلسه هماهنگی برگزاری دربی اصفهان در محل فرمانداری لنجان برگزار و تصمیماتی اتخاذ و ابلاغ شد.

ممنوعیت حضور هواداران سپاهان و ذوب‌آهن در هتل اقامت و ورزشگاه فولادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز (سه شنبه 14 بهمن) در محل فرمانداری لنجان جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان باحضور معاون سیاسی و انتظامی فرماندار لنجان،  نمایندگان دوباشگاه ذوب‌آهن و سپاهان، شرکت سهامی ذوب آهن، یگان ویژه، نیروی انتظامی و تربیت بدنی لنجان، بیمارستان شهید مطهری و شهرداری فولادشهر و سایر ارگان‌های مرتبط برگزار شد.

در این جلسه، در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور تماشاگران در محل اقامت تیم‌ها و مسیرهای تردد به ورزشگاه‌، جلوگیری از ورود افراد فاقد آی‌دی کارت جدید به ورزشگاه و جایگاه vvip، پوشش امنیتی بیرون و داخل ورزشگاه، نحوه حضور عکاسان و فیلمبرداران در این دیدار، پخش مسابقه و سایر تمهیدات لازم بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ و ابلاغ گردید.مهمترین مصوبه جلسه جلوگیری از حضور هواداران در محل اقامت تیم‌ها وورزشگاه فولادشهر بود.

روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در این خصوص از هواداران دو تیم درخواست کرد؛ از حضور مقابل درب ورودی ورزشگاه فولادشهر جدا خودداری نمایند زیرا در این صورت، تماشای این دیدار در ورزشگاه و از تلویزیون را همزمان از دست خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول