اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ابراز نارضایتی فرماندار چرام از وضعیت بیمارستان این شهرستان/پیشرفت فیزیکی بیمارستان چرام بسیار پایین است

فرماندار چرام با بیان اینکه متاسفانه وضعیت این بیمارستان رضایت بخش نیست، گفت:پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار پایین است و ظاهرا به دلیل نگرانی پیمانکار از وضعیت اعتبارات روند پروژه بسیار کند است.

ابراز نارضایتی فرماندار چرام از وضعیت بیمارستان این شهرستان/پیشرفت فیزیکی بیمارستان چرام بسیار پایین است

هادی فتاحی اصل در گفتگو با خبرنگار فارس در چرام در حاشیه بازدید از بیمارستان این شهرستان با بیان اینکه متاسفانه وضعیت این بیمارستان رضایت بخش نیست، اظهار کرد:پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار پایین است و ظاهرا به دلیل نگرانی پیمانکار از وضعیت اعتبارات روند پروژه بسیار کند است.

فرماندار چرام، گفت: طی تماس تلفنی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشتیم  با توجه به ضرورتی که بیمارستان در شهرستان چرام دارد قول دادند که به زودی اعتباری در اختیار پیمانکار قرار بدهند.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت اولویت یک جامعه در دنیاست و اگر امنیت و سلامت نباشد زندگی شکل نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد:داشتن بیمارستان در این شهرستان از اولویت‌ها و مطالبات به حق مردم است.

فتاحی اصل خاطرنشان کرد: هم در وضعیت کرونا و هم برای دیگر بیماری هایی که مجبور هستند روزانه به شهرستان کهگیلویه سفر کنند در فشار هستند هم چون هزینه رفت و آمد و هم خطر مسافت  برای آنان در پی دارد به خصوص اینکه بیمارستان دهدشت جوابگوی شهرستان های دیگر نیست. 

انتهای پیام/82002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول