اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نیکخواه‌بهرامی: بازیکنان یورو لیگ و NBA تفاوت چندانی با ما ندارند/ شاهین‌طبع و کادرش با صلابت کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: وقتی بازی‌های یورو لیگ و NBA را می‌بینم، بازیکنان آنها تفاوت چندانی با ما ندارند.

نیکخواه‌بهرامی: بازیکنان یورو لیگ و NBA تفاوت چندانی با ما ندارند/ شاهین‌طبع و کادرش با صلابت کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صمد نیکخواه بهرامی در مورد شرایط حضور تیم بسکتبال در المپیک توکیو اظهار داشت: مشکلی که ما مقابل تیم‌های قدرتمند در جام جهانی یا المپیک داریم این است که نمی‌توانیم بازی تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم. بازیکنان اروپایی در سال 40-30 بازی سطح بالا را انجام می‌دهد و وارد جام جهانی المپیک می‌شوند اما برای ما این طور نیست و همین باعث می‌شود مقابل آنها آن چنان که باید بازی کنیم.

وی ادامه داد: در جام جهانی گذشته ما 5 بازی را برگزار کردیم که کیفیت مسابقه اول و آخر اصلاً با هم قابل مقایسه نیست چون بچه‌ها در شرایط سخت قرار گرفتند. ما جایی که می‌توانیم بسکتبال خودمان را رشد دهیم همین بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند قبل از المپیک است.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال تأکید کرد: با این پتانسیلی که از بچه‌ها می‌بینم می‌توانیم و ایمان دارم که در المپیک از گروه‌مان صعود کنیم و من خیلی امیدوارم. برخی رشته‌ها مانند کشتی و وزنه برداری سالیان سال است که در المپیک هستند، اما برخی رشته‌ها مانند بسکتبال همین حضور هم خیلی خوب است. من وقتی بازی‌های یورو لیگ و NBA را می‌بینم خیلی با بازیکنان ما تفاوت ندارند و فقط آمادگی روحی روانی و آب دیده شدن در بازی‌هعای تدارکاتی است. ما فقط باید خودمان باشیم.

نیکخواه بهرامی در مورد این که تیم ملی با کادر فنی تمام ایرانی به المپیک صعود کرد گفت: الان شرایط طوری است که مربیان داخلی ما هم می‌توانند خودشان را در سطح بالا نگه دارند و به روز کنند، چون علم روز ورزش دنیا به سرعت در اینترنت منتشر می‌شود. ما اگر می‌خواهیم خیلی پیشرفت کنیم باید مربی‌ای بیاوریم که جزو 10 نفر اول دنیا باشد. در غیر این صورت آوردن هر مربی خارجی تأثیرگذار نیست. ما در حال حاضر کادر فنی خیلی خوبی داریم که شبانه روز برای موفقیت تیم ملی کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

وی ادامه داد: همین الان مربیان ما در آسیا سطح بالا هستند و قابلیت‌های خود را نشان دادند. مطمئن باشید اگر مربی سطحش پایین باشد، بازیکنان متوجه می‌شوند و صحبت‌های او را نمی‌پذیرند، اما شاهین طبع و کادر فنی‌اش با صلابت کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و با این شرایط کسی نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در برنامه صبح به خیر ایران  در تلویزیون در مورد این که گفته شده بعد از المپیک 2020 خداحافظی خواهد کرد گفت: من در حال حاضر فقط به المپیک فکر می‌کنم. در سن و سال ما انگیزه خیلی مهم است و الان المپیک مهم‌ترین انگیزه‌ام است. به احتمال زیاد در این رقابت‌ها خداحافظی می‌کنم اما اجازه دهید قطعیتش همان زمان مشخص شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول