اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بزرگان دینی باید به مردم معرفی شوند

تولیت آستان بانوی کرامت در دیدار با مسئولان رادیو معارف گفت: برای تحلیل زندگی بزرگان دین باید کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود تا رفتار و سکنات بزرگان را برای نسل جوان در قالب برنامه‌های معارفی به عنوان الگو استخراج و معرفی کند.

بزرگان دینی باید به مردم معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مسعود کاویانی مدیر و جمعی از مسئولان رادیو معارف که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: مردم امروز رادیو معارف را به عنوان مرجع، پایگاه و حجت گوش می‌دهند و این مشوق و مروج کار شما است.

وی رادیو معارف را از محصولات خوب انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم بر اساس مطالبی که از منظر دین از این رادیو منتشر می‌شود عقاید و زندگی خود را تنظیم می‌کنند و اگر فردی بخواهد به معارف دین دست پیدا کند هرچند در دورترین نقطه دنیا باشد و دسترسی به کتاب و منابع شیعی و روحانیت نداشته باشد با دردست داشتن یک رادیو به راحتی می‌تواند به مجموعه‌ای از معارف دین دسترسی پیدا کند و رادیو معارف دعای مستجاب مردم است زیرا دریافت معارف دین به واسطه آن تسهیل گشته است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از رهبر معظم انقلاب در ساخت برنامه‌های معارفی و ارتباط قوی و سنجیده با جوانان عنوان کرد: درس گرفتن از جلوه‌های بصری این ارتباطات با جوانان به ساخت برنامه‌های معارفی کمک فراوانی خواهد کرد.

وی در توصیه دیگری به مدیران رادیو گفت: برای تحلیل زندگی بزرگان دین باید کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود تا رفتار و سکنات بزرگان را برای نسل جوان در قالب برنامه‌های معارفی به عنوان الگو استخراج و معرفی کند.

امام جمعه قم با تاکید بر لزوم حدیث‌خوانی در رادیو معارف به شکل منظم، کارشناسان رادیو معارف را به استفاده از کتاب اصول کافی به عنوان کتاب مرجع روایی شیعه توصیه کرد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول