اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

زمان پرداخت خسارات بیمه‌ای از ۳۰ روز به ۲۴ ساعت کاهش یافت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه‌ای در شرکت آتیه سازان حافظ از ۳۰ روز به ۲۴ ساعت کاهش یافته است.

زمان پرداخت خسارات بیمه‌ای از ۳۰ روز به ۲۴ ساعت کاهش یافت

محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: درباره کاهش زمان پرداخت خسارات متفرقه بیمه‌ای در شرکت آتیه سازان حافظ افزود: قرارداد کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور طبق آیین نامه و قراردادی هر سال منعقد می‌شود که در این قرارداد مهلت پرداخت اسناد خسارت متفرقه حداکثر ۳۰ روز در نظر گرفته می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی و ارزیابی انتظارات و مواردی که منجر به ایجاد رضایت مندی حداکثری می‌شود، یکی از نکات بسیار مهم، پرداخت خسارات بیمه‌ای در حداقل زمان ممکن است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد حواله‌های پرداختی که مربوط به بار مراجعات می‌شود مربوط به حواله‌های تا ۳۰۰ هزار تومان بود که به منظور جلب رضایت مندی حداکثری و با توجه به این‌که قرارداد اجازه پرداخت تا ۳۰ روز را می‌داد، این پرداخت با ایجاد سازوکار تسریع در رسیدگی و پرداخت به ۲۴ ساعت در کل کشور کاهش پیدا کرده است.

ناصحی افزود: این موضوع یکی از نقاط قوت محسوب شده و مورد تاکید کانون‌های بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در تمدید قرارداد سال جاری در پایان آبان ۱۳۹۹ بود. با توجه به رضایت مندی ایجاد شده، دامنه این کار توسعه پیدا کرده و دامنه پرداخت از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در استان تهران افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: جهت برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی و ایجاد پشتیبانی ابتدا گسترش طرح در استان تهران به صورت آزمایشی اجرا می‌شود که پس از گذشت حدود ۱۰ روز از گذشت اجرای آزمایشی موفقیت حاصل شده است و به زودی شاهد گسترش این طرح و افزایش سقف پرداخت تا ۵۰۰ هزار تومان به صورت کشوری خواهیم بود.

ناصحی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی شرکت آتیه سازان حافظ توسعه و گسترش انعقاد قرارداد با موسسه‌های درمانی و برخط کردن ارائه خدمت در موسسه‌های درمانی جهت کاهش بار مراجعه خسارات مستقیم که مستلزم حضور می‌شود، خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول