اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نشست مشورتی فدراسیون جهانی با حضور داورزنی برگزار شد

نشست مشورتی هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال برای جذب حامی جدید، با حضور محمدرضا داورزنی به صورت آنلاین برگزار شد.

نشست مشورتی فدراسیون جهانی با حضور داورزنی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست مشورتی آنلاین هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال برای جذب حامی جدید FIVB، عصر روز دوشنبه با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و دیگر اعضای هیات رئیسه به ریاست دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال برگزار شد.

در این نشست، شرکت سرمایه‌گذاری CVC با 40 سال سابقه فعالیت در جهان که در حال حاضر در 22 کشور (قاره‌های اروپا، آسیا و آمریکا) نمایندگی دارد، به عنوان حامی جدید فدراسیون جهانی معرفی شد.

اعضای هیات رئیسه با توجه به اهداف والیبال در جهان و توانایی‌های اسپانسر جدید، نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت همکاری با این حامی جدید، با اکثریت آرای اعضای هیات رئیسه مورد تصویب قرار گرفت.

فدراسیون جهانی والیبال با تاکید جدی بر حضور تماشاگران در رقابت‌ها و بهینه‌سازی عملکرد تجاری برای سرمایه‌گذاری مجدد و موفقیت طولانی مدت در ورزش، امیدوار است که در همکاری با حامی جدید، تجربه جدیدی را برای بازیکنان رقم بزند.

قرار است CVC به عنوان شریک تجاری جدید، زمینه رشد، گسترش، نوآوری و سرمایه گذاری در والیبال را در سراسر جهان ایجاد کند.

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که این رشته ورزشی، چهارمین رشته محبوب جهان است که بیش از 800 میلیون تماشاگر با بالاترین حضور از نظر جذابیت تجاری پیدا کرده است.

همچنین والیبال با 6/2 بیلیون بازدیده کننده، یکی از پربیننده‌ترین ورزش جهان محسوب می‌شود که این رکورد در بازی‌های المپیک 2016 ریو به دست آمده است.

فدراسیون جهانی والیبال به عنوان یکی از نهادهای تجاری ورزشی جهان، امیدوار است با همکاری حامی جدید موجب افزایش محبوبت این رشته در جهان گردد تا در نهایت این همکاری به سود تماشاگران، بازیکنان و فدراسیون های ملی شود.

اولویت نخست فدراسیون جهانی برای همکاری با این اسپانسر، حمایت از میزبانی، تولیدات رسانه‌ای و ایجاد فرصت‌های مناسب برای تولید محتوای و رشد درآمد مالی در دراز مدت است. زیرا فدراسیون جهانی به همراه 222 فدراسیون ملی، به عنوان مراجع قانونی والیبال جهان، مسئولیت توسعه این رشته ورزشی را بر عهده دارند.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در پایان این نشست مشورتی آنلاین، ضمن ابراز خرسندی از همکاری با حامی جدید مالی گفت: فدراسیون جهانی متعهد است که همواره نورآوری داشته باشد و به همین دلیل، از فرصت‌هایی که منجر به توسعه والیبال در جهان شود، استقبال خواهد کرد.

آری گراسا تاکید کرد: اطمینان خاطر دارم که با همکاری شرکت CVC، فداسیون جهانی در مسیر حرفه‌ای شدن بیش‌تر قرار می‌گیرد و در نهایت با منافع تماشاگران، بازیکنان و فدراسیون‌های ملی همسو خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول