اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مانورهای سپاه و ارتش پیام‌های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مانور های سپاه و ارتش در زمین و هوا پیام‌های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت؛ آنها فهمیدند قدرت ارتش ایران کمتر از سپاه نیست و سپاه در اوج قدرت‌نمایی در منطقه حضور دارد و این را بررسی های سنتکام به بایدن گفته است.

مانورهای سپاه و ارتش پیام‌های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر افزود: دهه فجر امسال را در حالی گرامی می‌داریم که در آستانه ورود به قرن جدید و شکل‌گیری تمدن نوین جهانی اسلام هستیم.

وی ادامه داد: معادلات قدرت با ظهور انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته به شدت تغییر کرده است و انقلاب اسلامی از میان گرد و غبار توطئه ها و دسیسه‌های آمریکا و اروپا و سلطه‌گران جهانی هر روز نیرومندتر، پرقدرت تر و با صلابت تر در سپهر سیاست جهانی حضور دارد.

بادامچیان تصریح کرد: ما در شرایطی دهه فجر امسال را برگزار می‌کنیم که با اطمینان و آرامش به طرف گام دوم انقلاب پیش می رویم، در حالی که زلزله در ارکان قدرت غرب افتاده است و مقبولیت و مشروعیت نظام های لیبرال دموکراسی در پایین ترین سطح ممکن است.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوضاع آشفته آمریکا در انتخاب چهل و ششمین رئیس جمهور این کشور گفت: امروز هیچ فیلسوف سیاسی در غرب وجود ندارد که به لحاظ شخصیت شناسی مردم سالارانه از نظام های موجود در غرب به ویژه آمریکا دفاع کند.

وی ادامه داد: امروز جهان سرمایه‌داری در درون خود تضادها و تعارضات غیرقابل پیش بینی و غیر قابل حلی را حمل می کند که بدون شک افول و فروپاشی نتیجه قطعی آن است و در مقابل انقلاب اسلامی روز به روز در منطقه و جهان رشد و پویایی خود را نشان می‌دهد.

 وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با ثبات ترین کشور جهان است که در طوفانهای جنگ سخت و نرم پیروزمندانه بیرون آمده و رخ به جهانیان نشان می دهد.

بادامچیان آرمانخواهی، عدالت جویی، حمایت از مستضعفین، استقلال و مردم سالاری دینی را از مولفه های گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما در گام دوم انقلاب رکوردهای خوبی از دستاوردهای انقلاب داشتیم و نشان دادیم زیست سیاسی و اقتصادی بدون اتکا به آمریکا یک مزیت در جهان امروز است و شدنیست.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو با گلایه از رییس جمهور به خاطر سخنان حاشیه‌ساز در این روزها اظهار داشت: آقای روحانی نباید با حاشیه‌سازی، کام مردم را که در این ایام به خاطر ناکارآمدی دولتی ها و شورای شهر و شهرداری اصلاح‌طلبان تلخ است، تلخ تر نماید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ریاست محترم جمهوری به جای این مواضع، همه نیروها را تشویق کند که در ماه‌های پایانی دولتش به کمک دولت برای حل مشکلات بیایند.

وی خطاب به رییس جمهور افزود: ازجمله این مسائل ضرورت همفکری در تنظیم بودجه ۱۴۰۰ سال است که چند ماه آن نیز مربوط به همین دولت است و باید با نگاه کارشناسانه و واقع نگری، بودجه مناسبی برای وضعیت موجود کشور تدوین نمایید و به فکر حل مشکلات مردم باشید تا آقای رییس جمهور مجبور نشود بگوید می دانم مردم دچار رنج هستند.

بادامچیان ادامه داد: به پایان سال 99 نزدیک می‌شویم؛ دولت چه برنامه‌ای برای آرامش بخشی و معیشت مردم دارد؟ آن را برای مردم بگوید و راهی برای همکاری مردم با دولت پدیدار سازد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در مورد دولت بایدن گفت: در چینش کابینه بایدن احساس خوبی مشاهده نمی‌شود.  بایدن با یک قدرت متزلزل در حال فروریزی روبروست و چاره‌ای جز رو آوردن به امور داخلی آمریکا و حل و فصل مسائل ضد آمریکا در سطح بین‌الملل ندارد.

وی اضافه کرد: غلط بودن تحلیل‌های برخی جریان‌های داخلی در رابطه با دولت بایدن مشخص و عیان شده است.

بادامچیان تصریح کرد: در این شرایط ، ایران راه استوار و محکم انقلاب مردم‌سالار اسلامی را ادامه می‌دهد و تحریم ۴۰ ساله را پشت سر گذاشته است. جمهوری اسلامی منابع قدرت خود را در حوزه هسته‌ای، سیاست های انقلابی و اقتدار دفاعی موشکی و غیر موشکی خود را با هیچ چیز معامله نمی کند.

وی ادامه داد: مانور های سپاه و ارتش در زمین و هوا پیام‌های روشنی برای ماجراجویان آمریکایی و صهیونیستی داشت؛ آنها فهمیدند قدرت ارتش ایران کمتر از سپاه نیست و سپاه در اوج قدرت نمایی در منطقه حضور دارد و این را بررسی های سنتکام  به بایدن گفته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آمریکا باید هر چه زودتر نیروهای خود را از غرب آسیا تخلیه کند و پایگاه‌های خود را از تیررس موشک ها و پهپادهای ایرانی که در لحظه طوفان به پا می کنند خارج سازد.

وی همچنین پیشرفت های علمی و فنی در کشور را غرورانگیز دانست و با اشاره به روز فناوری فضایی گفت: ملت ایران در بسیاری از رشته‌های علمی در جهان حرف اول را می زند یا جزو ۱۰ قدرت علمی جهان است. این دستاورد عظیم به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده و باید قدر آن را دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول