اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حوزه‌های مقاومت بسیج، رکن اصلی در تثبیت و بسط آرمان‌های انقلاب

امام‌جمعه ابرکوه گفت: حوزه‌های مقاومت بسیج برای ما یک رکن اصلی در راستای تثبیت و نشر و بسط اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حوزه‌های مقاومت بسیج، رکن اصلی در تثبیت و بسط آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز هم‌زمان با خجسته ایام دهه فجر و به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ابرکوه به همراه تعدادی از خواهران کادر این حوزه با امام‌جمعه ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار پس از ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های این حوزه در فصل‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی با محوریت سبک زندگی اسلامی، حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: حوزه مقاومت یکی از ارکان تثبیت، بسط و نشر آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شود که بزرگ‌ترین مأموریت و رسالت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) دمیدن روحیه بسیجی در جامعه بانوان است.

حسینی مسئولیت حوزه مقاومت را در تبیین مفاهیم انقلاب تعیین کننده دانست و افزود: جلوه بسیج در برادران نماد رزم و در خواهران که میراث داران انقلاب، امام و شهدا هستند نماد فرهنگ دینی و ایمانی، عفاف و حجاب است. لذا در شرایط فعلی حضور بانوان بسیجی در فضای مجازی و انجام این رسالت بزرگ بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته زن و بیان اهمیت و جایگاه زن در جامعه اذعان کرد: به بیان حضرت امام (ره) وجود مبارک حضرت زهرا (س) از مفاخر همه ما است و مباهات داریم که آن وجود مبارک در حجره‌ای کوچک آن‌چنان تحول بخش تاریخ بشریت شد که شعاع نور وجودی و هدایتش از خاک تا افلاک اثربخش است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان خاطرنشان کرد: زهرای مرضیه مقتدای راستین ما و همه بشریت است تا با الگوگیری از سیره قولی و فعلی ایشان با سبک زندگی سعادتمندانه آشنا شده و راه و رسم عزت مداری را در پرتو تمسک به ولایت دنبال کنیم.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول