اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۱۴۵۶ دستگاه ماینر در رباط‌کریم

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف هزار و ۴۵۶ دستگاه ماینر(استخراج ارز دیجیتال) به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رباط‌کریم خبر داد.

کشف ۱۴۵۶ دستگاه ماینر در رباط‌کریم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران عصر امروز، اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود تعداد زیادی دستگاه تولید ارز دیجیتال در داخل یکی از شرکت‌های تولیدی در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه‌های تولید ارزهای دیجیتال شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه یک هزار و ۴۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار ظهیری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های استخراج ارز کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد که برخی افراد سودجو با استفاده از برق دولتی و به شکل غیرمجاز اقدام به راه‌اندازی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کنند لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول