اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«شیرینی لبخند» بر لبان محرومین/ پویش تهیه و توزیع شیرینی شب عید برای نیازمندان

قرارگاه جهادی «شهید زارعی» همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین میلاد امام علی(ع) پویش «شیرینی لبخند» را با هدف تهیه شیرینی شب عید محرومین و نیازمندان را آغاز کرده است.

«شیرینی لبخند» بر لبان محرومین/ پویش تهیه و توزیع شیرینی شب عید برای نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این روزها که در آستانه اعیاد و ایام مبارکی همچون میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) بوده و به نوروز ۱۴۰۰ نیز نزدیک‌ می‌شویم، مردم در تکاپوی روزهایی شادتر و بهتر برای خود و خانواده‌شان هستند، اما در مقابل هستند کسانی که در شرایط اقتصادی این روزها چشمانشان به نگاه مهربان خیرین و مردم نیکوکار خیره شده است.

گرچه دستگاه‌ها و نهادهای بسیاری که بنا به وظیفه شرعی و قانونی خود حامی نیازمندان بوده و سعی بر کاستن رنج‌ها و آلام آنان دارند، اما در کنار این نهادها گروه‌های جهادی و مردمی بسیاری نیز با کمک‌های مؤمنانه خود به کمک این نهادها و کاستن از بار رنج محرومین پرداخته‌اند.

قرارگاه جهادی «شهید زارعی» مسجد امام هادی شهر بیرجند نیز از جمله گروه‌های جهادی فعال در سطح استان است که تاکنون با طرح‌های متفاوت و ابتکاری به نشاندن لبخند شادی بر لبان محرومین کمک شایانی کرده است.

«شیرینی لبخند» بر لب محرومین

این قرارگاه همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین میلاد امام علی(ع) پویش «شیرینی لبخند» را با هدف تهیه شیرینی شب عید محرومین و نیازمندان شهر بیرجند آغاز کرده است.

تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته شیرینی شب عید برای خانواده‌های محروم و نیازمند شهرستان بیرجند شامل یک کیلو شیرینی خانگی، یک بسته شیرینی عسلی و یک کیلو شکلات به ارزش ریالی هر بسته ۸۵ هزار تومان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این پویش متفاوت است.

این پویش همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

توزیع این بسته‌های شیرینی که با هدف رنگین‌تر شدن سفره محرومین و به همت خیرین و مردم نیکوکار بیرجند تهیه خواهد شد، همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول