اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۲ میلیون ماسک قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 2 میلیون و 191 هزار و 400 عدد انواع ماسک خارج از شبکه توزیع، توسط مأموران ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس خبر داد.

کشف ۲ میلیون ماسک قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس در پی خبری مبنی بر انتقال یک محموله سنگین ماسک بهداشتی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان هدایت کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 2 میلیون و 191 هزار و 400 عدد انواع ماسک قاچاق کشف شد، عنوان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق اقلام بهداشتی ادامه دارد.

سردار جعفری بیان داشت: بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ماسک های کشف شده حدود 43 میلیاردو 820 میلیون ریال برآورد شد شده است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول