اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

22 هزار زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ۲۲ هزار و ۶۲۲ زن سرپرست خانوار زیر پوشش نهادهای حمایتی دارد.

22 هزار زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر که با حضور رییس‌جمهور، معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده و تعدادی از مسؤولان ملی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: تاکنون ۳۳ هزار مورد کارگاه اشتغال از سوی بانوان در استان برگزار شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان ما ۲۲ هزار و ۶۲۲ زن سرپرست خانوار زیر پوشش نهادهای حمایتی دارد که از این تعداد ۱۹ هزار نفر زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) و سه هزار و ۶۵۶ نفر تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون پست‌های مدیریتی در سطح استان مانند مدیرکلی آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری و سایر رده‌های مدیریتی به بانوان سپرده شده است.

عباسی با بیان اینکه تاکنون مدیریت‌ بانوان در این استان مشکل یا حاشیه‌ای نداشته است، اظهار داشت: بانوان نیمی از جمعیت جامعه هستند و به راحتی می‌توانند در جامعه و خانواده تاثیرگذار و دارای نقش تعیین کننده‌ای باشند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول