اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گزینه‌های جانشینی علامه مصباح یزدی/ ایجاد یک تشکل زنانه انحرافی جدید در بیت منتظری؟!

پیگیری های برخی اخبار غیر رسمی در قم نشان می دهد گروهی از زنان حوزوی سابق که گرایشات فمینیستی پیدا کرده‌اند اخیرا در بیت مرحوم منتظری رفت و آمد خود را تشدید کرده اند.

گزینه‌های جانشینی علامه مصباح یزدی/ ایجاد یک تشکل زنانه انحرافی جدید در بیت منتظری؟!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. بیست و پنجمین شماره این بولتن را در ادامه می‌خوانید:

گزینه‌های جانشینی علامه مصباح یزدی

بر اساس پیگیری های خبرنگار جهان نیوز از قم، آیت الله محمود رجبی(قائم مقام موسسه امام خمینی)، حجت الاسلام علی مصباح یزدی(فرزند مرحوم آیت الله مصباح)، آیت الله علیرضا اعرافی(عضو جامعه مدرسین قم) به عنوان مهمترین گزینه‌های مدیریت این موسسه در میان برخی از فعالین حوزوی نام برده می شوند. با این وجود تاکنون هیچ خبر رسمی درباره جانشین آیت الله مصباح یزدی مطرح نشده و اسامی نیز که در میان فعالین حوزه در قم مطرح شده، جنبه غیررسمی و گمانه زنی دارد.

دو روحانی جدید برای انتخابات ریاست جمهوری

علاوه بر آیت الله رئیسی و حجت الاسلام حسن خمینی که این روزها به عنوان گزینه های حوزوی برای حضور در انتخابات نامبرده می شود، برخی از فعالان سیاسی از حجت الاسلام پورمحمدی و ابوترابی نیز به عنوان گزینه های احتمالی برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نام می برند. این فعالان سیاسی معتقدند که مصطفی پورمحمدی به عنوان یکی از گزینه های شورای وحدت و ابوترابی نیز به عنوان مستقل احتمال حضور در انتخابات را دارند.

ایجاد یک تشکل زنانه انحرافی جدید در بیت منتظری؟!

بیت آیت الله منتظری سالیان متمادی است که محل رفت و آمد گروه های منحرف مذهبی و سیاسی بوده است. پیگیری های برخی اخبار غیر رسمی در قم نشان می دهد گروهی از زنان حوزوی سابق که گرایشات فمینیستی پیدا کرده‌اند اخیرا در بیت مرحوم منتظری رفت و آمد خود را تشدید کرده اند. این تشکل هدف خود را نقد فقه سنتی در حوزه زنان قرار داده است و سعی دارد که با هجمه به احکام فقهی رایج در باب زنان زمینه مخالفت با آنها در عرصه‌ اجتماعی را فراهم نماید.

در حالی اخبار غیر رسمی از فعالیت و نزدیکی این تشکل انحرافی زنانه در بیت مرحوم منتظری منتشر شده که تاکنون درباره نوع فعالیت این تشکل و ارتباط آن با برخی از فرزندان مرحوم منتظری، موضع رسمی از طرف بیت منتظری در رد و یا تایید آن بیان نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول