اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چرا با تلفن سازمانی نکسفون هیچ تماسی از دست نخواهد رفت؟

در دنیای رقابتی امروز پاسخگویی سریع به مشتریان، یکی از عوامل برتری یک کسب‌وکار در مقایسه با سایرین است. امروزه مشتریان از کسب‌وکارها انتظار دارند که در هرساعت از شبانه‌روز با استفاده از هر کانال ارتباطی پاسخگوی مشکلات و خواسته‌های آن‌ها باشند.

چرا با تلفن سازمانی نکسفون هیچ تماسی از دست نخواهد رفت؟

به همین منظور کسب‌وکارها همواره به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند روند پاسخگویی به تماس‌ها را بهبود بخشیده و با کاهش زمان انتظار و راهنمایی درست تماس‌گیرندگان، آن‌ها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند و مشتریان فعلی خود را نیز حفظ کنند.

شرایطی را تصور کنید که یکی از نیروهای شما به دلیلی در دفترکار حضور ندارد. مشتری تماس می‌گیرد و برای حل یک مشکل لازم است حتما با همان کارمند صحبت کند. اما تلفن همراه او پاسخگو نیست و مشتری ناراضی پشت خط منتظر است. قطع تماس و درخواست تماس مجدد ممکن است موجب نارضایتی بیشتر و از دست دادن مشتری شود. در چنین شرایطی به یک ابزار ارتباطی نیاز است که ارتباط کارمندان با سازمان را حتی در صورت عدم حضور در سازمان یا دورکاری حفظ کند. اما با چه سرویس تلفنی هیچ تماسی از دست نخواهد رفت؟

پیشنهاد ما سرویس تلفن ابری نکسفون است. تلفن ثابت نکسفون پرو راهکاری مبتنی بر فناوری Hosted PBX است که دسترسی افراد به تماس‌ها را با استفاده از هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم می‌کند. زمانی که یک کسب‌وکار از سرویس تلفن ابری استفاده می‌کند، کارمندان می‌توانند در هر مکانی که هستند با اتصال دستگاه هوشمند (تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و ...) به اینترنت، به تماس‌های سازمانی دسترسی داشته باشند و حتی با شماره ثابت سازمان تماس‌های خود را برقرار کنند. تلفن ابری نکسفون مبتنی بر ابر بوده و نیاز کسب‌وکارها به خرید تجهیزات و سرور و صرف هزینه برای نگهداری و به‌روزرسانی سیستم VoIP را از بین برده است.

یکی از مسائل حائز اهمیت حریم شخصی کارمندان است. در صورت لزوم ممکن است به عنوان یک راهکار موقت بتوان شماره داخلی را به شماره همراه کارمندان دایورت کرد، اما فرد برای تماس خروجی مجبور است تا با شماره شخصی خود تماس برقرار کند که علاوه بر غیر حرفه‌ای به نظر رسیدن کسب‌وکار، حریم خصوصی کارمند را از بین می‌برد. تلفن ابری نکسفون بدون نیاز به دایورت، به آسانی از طریق اپلیکیشن موبایل در دسترس است و می‌توانید شماره داخلی را بر روی دستگاه کارمند تنظیم کنید. در نتیجه کارمندان می‌‌توانند با شماره داخلی خود با همکاران و مشتریان در ارتباط باشند.

 

از دیگر مزیت‌های تلفن ابری نکسفون به منظور بهبود روند پاسخگویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تماس مستقیم با شماره‌های داخلی
کاهش هزینه‌های مکالمه تا ۶۰٪
فکس آنلاین
سیستم تلفن گویا (IVR)
صف و گروه تماس
امکان ساخت دفترچه تلفن
دسترسی از طریق پنل وب و اپلیکیشن
کنفرانس صوتی
انتقال تماس یا Call Forwarding

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون پرو، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا واحد فروش نکسفون در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول