اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

دشمنان خیال می‌کردند تحریم‌ها کار خود را کرده ولی امروز عکس آن را می‌بینند

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: دشمنان خیال می‌کردند ملت ما از کار افتاده و این تحریم ها کار خود را کرده ولی می‌بینند عکس آنچه خیال می‌کردند واقع شده است.

دشمنان خیال می‌کردند تحریم‌ها کار خود را کرده ولی امروز عکس آن را می‌بینند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع جهان تشیع صبح امروز (چهارشنبه) در پیامی تصویری به همایش «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی»، با اشاره به تقارن برگزاری این همایش با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان ۴۲سال کینه کردند و آتش روشن کردند و تحریم کردند ولی این انقلاب به کارهای خود ادامه داد و می دهد.

وی افزود: از مسائل قابل توجهی که این روزها رخ داد پرتاب ماهواره‌بر ذوالجناح به آسمان است که در نوع خود بی سابقه بود.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: خیال می‌کردند ملت ما از کار افتاده و این تحریم ها کار خود را کرده ولی می‌بینند عکس آنچه خیال می‌کردند واقع شده است.

وی با بیان اینکه تمام آزادی‌خواهان دنیا به شهید سلیمانی افتخار می‌کنند، افزود: دشمنان او را شهید کردند و خیال کردند مکتب او برچیده می شود در حالی که شهادت او باعث گسترش مکتب او شد.

وی افزود: تصریح کرد: بسیارند بزرگانی که در میانشان منبع تاثیر مهمند ولی در ولی در وفاتشان تاثیرشان بیشتر می شود.

این مرجع جهان تشیع با تاکید بر اینکه سزاوار است همه از ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی درس بگیرند و منتقل کنند، بیان داشت: اولا شجاعت بی‌نظیری داشت و ترسی از چیزی نداشت و اگر شجاعت او نبود، داعش هم عراق و هم سوریه و لبنان را تخریب می‌کرد. 

وی با بیان اینکه یکی از امتیازات او شجاعت بی‌نظیر و دوم علاقه فوق‌العاده به رهبر انقلاب بود و همین خط و مسیر او را تعیین می‌کرد، تصریح کرد: این هم از خمیرمایه هوایی بود که به زندگی او شکل می‌داد.

وی با بیان اینکه واقعا شهید سلیمانی خلوص نیت داشت، ضمن اشاره به خاطره دیدار با شهید سلیمانی، اظهار داشت: پس از این دیدار، شهید سلیمانی از حاضرین خواست تا از اتاق بیرون بروند و همه که رفتند، از زیر کتش کفنی درآورد که روی آن شهادت شخصیت ها بود که نوشته شده بود «ما جز خیر از او چیزی نمی دانیم».

وی افزود: این کار اول نشان می داد که ایشان آماده شهادت است و این سردار شجاع، رشید و بزرگوار این کار را انجام داد و ما هم روی آن کفن نوشتیم «اللهم انا لانعلم منه الا خیرا».

این مرجع عالیقدر تاکید کرد: این نشان می‌دهد قیامت و شهادت را باور دارد و شهادت مردم را در پیشگاه خدا سبب نجات خود می داند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول