اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تعلل پشت تعلل؛ صدای فدراسیون فوتبال و کاندیدا هم درآمد / پایان دوره ریاست و بلاتکلیفی انتخابات هیأت فوتبال !

در حالی که نهم بهمن ماه دوره چهار ساله و پایانی ریاست هیأت فوتبال مازندران به پایان رسیده است، اما هنوز هیچ اقدامی نسبت به برگزاری مجمع از سوی اداره کل ورزش و هیات فوتبال صورت نگرفته است.

تعلل پشت تعلل؛ صدای فدراسیون فوتبال و کاندیدا هم درآمد / پایان دوره ریاست و بلاتکلیفی انتخابات هیأت فوتبال !

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران که قرار بود دهم بهمن ماه برگزار شود این روزها به حاشیه اصلی ورزش استان مازندران بدل شده است.

در حالی که نهم بهمن‌ماه پایان دوره ریاست رئیس فعلی هیأت فوتبال و همچنین پایان دوره ۲۵ ساله، بهروان در رأس فوتبال مازندران بود، اما همچنان اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان مازندران در برگزاری مجمع انتخاباتی دست‌دست می‌کنند و گویا اهداف دیگری در سر دارند.

۱۸ کاندیدا برای پست ریاست هیأت فوتبال مازندران ثبت نام کردند و قرار بود مدارک این کاندیدا ابتدای همین هفته از طریق دبیر هیأت به فدراسیون فوتبال ارسال شود، اما تعلل هیأت فوتبال در ارسال مدارک و بی‌توجهی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران به این موضوع مهم، سبب شد تا ورزش مازندران وارد حاشیه‌ای تازه شود.

هرچند انتظارات از حسن رنگرز به‌عنوان مدیرکل تمام ورزشی بیشتر از مدیران قبلی بود، اما ضعف در برگزاری به موقع مجامع، این بی‌توجهی‌ها و عدم نظارت دقیق بر هیأت‌های وابسته به اداره کل، سبب شده تا این روزها تیغ تیز انتقادها به سمت مدیرکل جوان ورزش استان مازندران برود.

اما پیش بینی‌های خبرگزاری‌فارس درست از آب در آمد. نه اداره‌کل توانایی برگزاری مجمع را دارد و نه هیأت فوتبال دلش می‌خواهد انتخاباتش قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود.

بی‌نظمی در هیأت فوتبال و عدم ارسال مدارک بعد از گذشت دو هفته از تکمیل مدارک کاندیدا، عدم پیگیری از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، صدای فدراسیون فوتبال را نیز در آورده است.

هیأت فوتبالی که بیش از ۵ دوره است هیچ تغییری به خود ندیده و در طول این سال‌ها انتخابات زیادی را برگزار کرده و در تمامی این انتخابات پیروز از مجمع بیرون آمده، جای تعجب است که در این دوره نمی‌تواند به مدارک کاندیدا سروسامان ببخشد و مدارک را برای فدراسیون ارسال نماید.

فدراسیون فوتبال نیز که از این بابت و عدم ارسال مدارک توسط هیأت فوتبال گلایه داشت، ارسال نامه‌های بی‌دلیل جهت ایجاد تعلل در ارسال مدارک برای تعویق مجمع را بهانه‌ای از سوی هیأت فوتبال استان می‌داند. گویا هیأت فوتبال مازندران و اداره‌کل ورزش، هیچ عزمی برای برگزاری مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران ندارند و با این وجود فوتبالی‌ها که در بلاتکلیفی محض هستند، باید حالا حالاها منتظر رئیس جدید خودشان در رأس فوتبال مازندران باشند.

بحث داغ مهندسی‌انتخابات هم این روزها گریبان‌گیر مدیرکل ورزش مازندران شد و این تعلل‌ها و تصاویری که این روزها در فضای مجازی از مدیرکل ورزش در کنار یکی از این 18 کاندید دیده می‌شود، به این شایعات دامن زده و شاید این تعلل‌ها و این تصاویر و همچنین عدم پیگیری دستگاه ورزش در برگزاری هرچه زودتر مجمع، با این موضوعات بی ربط نباشد.

به هر حال این روزها شایعات زیادی در فضای مجازی در خصوص انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران مطرح می‌شود. از شایعات رد صلاحیت کاندیدای اصلی و مدعی تا حس ناسیونالیستی برخی مسؤولان استانی و تلاش برای ادامه حضور یک ساروی در رأس هیات فوتبال، سبب نگرانی‌های کاندیدا و سایر اعضای مجمع شده است.

نیاز است تا اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران جدی‌تر به این موضوع مهم ورود کند و با پیگیری‌ها و جدیت بیشتر فضا را برای برگزاری سالم و بدور از حاشیه مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران فراهم کند تا فوتبال استان مازندران از این بلاتکلیفی و از این حواشی خود ساخته نجات پیدا کند تا بیش از این ورزش استان مازندران وارد حاشیه نشود.

به گزارش فارس؛ دوره چهار ساله رئیس فعلی هیأت فوتبال مازندران نهم بهمن ماه به پایان رسید و طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال که متفاوت‌تر از سایر رشته‌ها است، رئیس فعلی هیأت می‌تواند تا روز برگزاری مجمع به‌عنوان سرپرست در هیأت فعالیت نماید. باید صبر کرد و دید که آیا عزمی در اداره‌کل ورزش و هیأت فوتبال برای برگزاری مجمع انتخابات هیأت فوتبال به وجود خواهد آمد یا خیر !؟

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول