اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

طلب اجاره بهای پارک‌های ساحلی اهواز استناد قانونی ندارد

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: طلب اجاره بهای پارک‌های ساحلی از شهرداری اهواز استناد قانونی ندارد و در سراسر کشور نیز این اتفاق رخ نداده است.

طلب اجاره بهای پارک‌های ساحلی اهواز استناد قانونی ندارد

ب گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طلب اجاره بهای پارک‌های ساحلی از شهرداری اهواز غیرقانونی است و در سایر شهرهای کشور نیز این اتفاق رخ نداده است.

وی گفت: مسئولان سازمان آب و برق در جلسه‌ای مطرح کردند که شهرداری حتی اگر سند داشته باشد، باید بابت پارک‌های ساحلی به دلیل اینکه در حریم و بستر رودخانه هستند، اجاره بپردازد در حالی که برای این ادعا هیچ بخشنامه یا قانونی ارائه نداده‌اند.

معینی زاده بیان کرد: کارگاه پروژه قرارگاه خاتم در حریم کارون بعد از اتمام پروژه‌ها جمع‌آوری و به پارک تبدیل می‌شود برای این کارگاه نیز اجاره بها پرداخت نخواهد شد.

وی اضافه کرد: رودخانه کارون که به عنوان سرمایه شهر اهواز است، امروز به پاشنه آشیل شهرداری تبدیل شده، وقتی برای این رودخانه حریم و بستر تعریف و اجازه فعالیت در آن داده نمی‌شود، این رودخانه تبدیل به مکانی بی‌جان و بی‌روح می‌شود؛ انتظار داریم در راستای رفاه شهروندان برای اجرای طرح‌ها در حریم رودخانه با شهرداری همکاری بشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول