اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یک ایران منتظر باز شدن چشم‌های بچه هیأتی فوتبال و سینما+تصاویر

علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس و استقلال به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است و از روز گذشته تمام اقشار جامعه برای سلامتی وی دست به دعا شدند.

یک ایران منتظر باز شدن چشم‌های بچه هیأتی فوتبال و سینما+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی انصاریان مدافع اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال 2 هفته است که در بیمارستان فرهیختگان بستری شده و شرایط وی از 2 شب پیش به شکلی است که پزشکان وضعیت جسمانی او را وخیم اعلام کردند.

بعد از اعلام خبر شرایط نامساعد جسمی انصاریان تمامی اقشار جامعه برای سلامتی وی دست به دعا شده و در این بین چهره‌های سرشناس ورزشی، مذهبی، هنری، مداحان، سیاسیون و ... از  مردم خواستند تا برای سلامتی بازیکن اسبق سرخابی‌ها دعا کنند. حتی شب گذشته مردم و هواداران با حضور در مقابل بیمارستان با قرائت دعا برای سلامتی انصاریان دست خود را به سوی پروردگار دراز کردند.

علی انصاریان که سالهاست از ورزشکاران و هنرمندان هیئتی کشور محسوب می‌شود، این روزها همه را چشم انتظار باز کردن چشم‌هایش گذاشته و مادر او نیز چشم به دعای مردم ایران دارد. در این بین نفرات بسیاری از دوستان هیئتی انصاریان از جمله عمویش استاد شیخ حسین انصاریان، سید مجید بنی فاطمه، عبدالرضا هلالی، محمد حسین پویانفر، امیر کرمانشاهی، امیر عباسی، مهدی مختاری، سید امیر حسینی، احد قدمی، روح الله بهمنی،حسین طاهری، محمدحسین حدادیان، علی پروین، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی، سردار آزمون، یحیی گل‌محمدی،مهدی ترابی، رضا صادقی و...  در شب میلاد حضرت زهرا (س) از مردم خواستند برای او دعا کنند.

 

خبرگزاری فارس در این روز مزین به نام صدیقه طاهره، برای علی انصاریان آرزوی سلامتی می‌کند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول