اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

روحانی: نکوداشت پژوهشگرانی مانند آیت‌الله ری شهری، بزرگداشت علم، معنویت و تقواست

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت الله ری شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست، گفت: بی گمان کوشش‌های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود.

روحانی: نکوداشت پژوهشگرانی مانند آیت‌الله ری شهری، بزرگداشت علم، معنویت و تقواست

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت الله ری شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست، گفت: بی گمان کوشش‌های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد کردن از دوستی که از آغاز آشنائی ما ۵۸ سال می گذرد برای من خاطره انگیز و شورآفرین است. نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست. قرآن پژوهی پرتلاش و محدثی خوش ذوق همراه با شجاعت و مدیریت در صحنه عمل.

بی گمان کوشش های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود. این جانب به سهم خود ، از ایشان و نیز از برگزارکنندگان این مراسم، قدردانی می کنم و امیدوارم که افزون بر پاسداشت مقام والای ایشان، زمینه خوشه‌چینی بیشتر از خرمن دانش و رهنمودهای علمی و اخلاقی این دانشمند فرهیخته فراهم آید. باید اندوخته علمی عالمان و تجربه های عملی کارگزاران دستمایه حرکتی پویا و شتابان به سوی افق‌های روشن فردا شود و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی با همدیگر باشیم و با هم بکوشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول