اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رفع مشکل مردم اولویت مسئول جمهوری اسلامی باشد/ حل مشکلات کارگران، واجب‌تر از تغییر فرمانداران

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکل مردم اولویت مسئول جمهوری اسلامی باشد.

رفع مشکل مردم اولویت مسئول جمهوری اسلامی باشد/ حل مشکلات کارگران، واجب‌تر از تغییر فرمانداران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود پرهیزگاری در نشست خبری تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی در دهه فجر با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری یکی از وظایف بسیج دانشجویی است که می‌توان به کارخانه قند اشاره کرد بسیج دانشجویی در این زمینه هزینه داده و هزینه خواهد داد کارهایی در خصوص کارخانه قند انجام شد و تا حدودی به نتیجه رسیدیم اما تا نتیجه مطلوب فاصله داریم.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه و انتقاد از مسئولان استان گفت: زن و فرزندان کارخانه قند با انبوهی از مشکلات و نداری‌ها سر بر بالین می‌گذارند اما مسئولان بی‌تفاوت هستند البته شاید تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم بهتر از سیاسی‌بازی است، گفت: تغییر فرماندار در دقیقه ۹۰ استاندار واجب است یا حل مشکلات کارگران کارخانه قند و آرد؟رفع مشکلات مردم اولویت کاری مسئول جمهوری اسلامی باشد بسیج دانشجویی این موضوع را از مسئولان انتظار دارنپد.

این مسئول بیان کرد: تا مشکلات زمین خواری در اقصی نقاط استان وجود دارد،مشکلات پتروشیمی سقاوه، کارخانه آرد و قند و ...وجود دارد مسئول نباید راحت سر بر بالین بگذارد.

پرهیزگار دانشجو را موذن جامعه دانست و گفت: بیش از ۲۰ سال از سفر مقام معظم رهبری به استان می‌گذرد هنوز دویست و اندی زمینی که باید به دست مستضعفان می‌رسد نرسیده است اما به راحتی شاهد زمین خواری زمین‌های منابع  ملی در سروک و سایر نقاط استان هستیم و موارد رودخانه‌خواری، قبرستان‌خواری و...  این برخوردهای دوگانه قابل پذیرش نیست.

وی به در پیش بودن انتخابات شوراها و برخی تحرکات اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی به این موضوع ورود خواهد کرد و شفافیت را از اعضای شورای شهر مطالبه‌گری می‌کند‌ و از کاندیدای آینده هم مطالبه‌گری می‌کنیم تا سوء استفاده و رانت‌خواری صورت نگیرد.

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج گفت: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول