اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

راهپیمایی مجازی 22 بهمن با حضور گسترده مردم و فعالان فضای مجازی کشور کلید خورد

مسؤول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و مسؤول سازمان فضای مجازی سراج استان تهران گفت: به دلیل شرایط خاص کرونا، احتمالاً مراسم روز 22 بهمن امسال محدود به حضور موتوری و خودرویی خواهد بود.

راهپیمایی مجازی 22 بهمن با حضور گسترده مردم و فعالان فضای مجازی کشور کلید خورد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رسول شکری نیا، مسئول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان تهران گفت: در آستانه چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن، به دلیل شرایط خاص کرونا به صورت فیزیکی مقدور نیست و احتمالا" مراسم روز ۲۲ بهمن امسال محدود به حضور موتوری و خودرویی خواهد بود، اما فعالان فضای مجازی با همکاری اقشار مختلف مردم، مراسم راهپیمایی مجازی ۲۲بهمن را از امروز ۱۲ بهمن تا روز ۲۲ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می کنند.

 

 

شکری نیا افزود: فعالان فضای مجازی انقلابی در سراسر کشور امسال به توجه به این محدودیت ها ضمن فعالیت گسترده در همه بخش های فضای مجازی، با همکاری صمیمانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، راهپیمایی مجازی یوم الله ۲۲ بهمن را از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه برای اقشار گوناگون مردم برنامه ریزی کرده اند.

وی ادامه داد: علاقمندان با ورود به سامانه   www.bahman۹۹.ir و ثبت نام و نام خانوادگی خود و انتخاب شعار و پوستر مورد علاقه در این راهپیمایی مجازی شرکت می کنند.

شکری تاکید کرد: درصورت علاقه به فعالیت و کنشگری در فضای مجازی همچنینی می توانند با انتخاب پوستر، عکس نوشت، آهنگ و... که در بخش پایانی این سامانه بارگذاری شده، ضمن و انتشار در شبکه های اجتماعی و پیام رسان، در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب مشارکت کنند.
وی افزود: مجموعه های محتوایی فضای مجازی ازجمله سایت ها و سامانه های مجازی محتوا نشر، عصر انتظار، بازارمحتوا و سایر مجموعه های تولید و آرشیو محتوایی نیز درخدمت علاقمندان و فعالان این عرصه خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول