اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

رقابت ۱۲۰ قاری نوجوان در نیمه‌نهایی مسابقات شوق تلاوت

مرحله نیمه نهایی مسابقات شوق تلاوت جمعه ۱۷ بهمن‌ماه در حرم امام رضا (ع) و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رقابت ۱۲۰ قاری نوجوان در نیمه‌نهایی مسابقات شوق تلاوت

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرحله نیمه نهایی مسابقات شوق تلاوت جمعه ۱۷ بهمن‌ماه از حرم امام رضا (ع) و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رقابت ۱۲۰ قاری نوجوان در نیمه‌نهایی مسابقات شوق تلاوت

حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌و‌گو با فارس درباره این مرحله از رقابت‌های شوق تلاوت گفت: ۱۲۰ نوجوان با موفقیت در مرحله مقدماتی به مرحله نیمه نهایی مسابقات شوق تلاوت راه پیدا کرده اند که در این مرحله باید برای رسیدن به مرحله نهایی که اواخر بهمن ماه برگزار می شود با هم رقابت کنند.

قضاوت سه استاد بین‌المللی در مسابقات

وی در خصوص رشته‌ها و داوران این مرحله از مسابقات گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات شوق تلاوت در سه بخش ترتیل، تقلیدی خوانی و آزاد برگزار می‌شود که در آن اساتیدی مانند سیدجواد سادات فاطمی، رحیم خاکی و مهدی دغاغله قضاوت می‌کنند.

برگزاری مسابقات به صورت مجازی

دبیر طرح ملی تلاوت در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات گفت: شرکت‌کنندگان باید طبق آیین‌نامه مسابقات تلاوت خود را برای ما ارسال کنند و داوران با حضور در حرم امام رضا علیه‌السلام به صورت زنده و مستقیم این تلاوت‌ها را قضاوت نفرات برتر را معرفی می‌کنند.

افزایش بخش اذان به مسابقات

مقدم کیا از افزایش بخش اذان به مسابقات شوق تلاوت خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار شرکت‌کنندگان موظف شده‌اند تا اذان هم ضبط و به دبیرخانه ارسال کنند و به این صورت ۱۲۰ اذان برای ما ارسال می‌شود از بین آنها هم برترین‌ها را انتخاب می‌کنیم.

برگزاری مرحله نهایی در روز‌های ۲۸ و ۲۹ بهمن

وی در خصوص مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت گفت: فینال این مسابقات طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن در جزیره کیش برگزار می‌شود که البته جزئیات آن به محض قطعی شدن منتشر خواهد شد.

دبیر طرح ملی تلاوت از پخش زنده مرحله نیمه نهایی مسابقات شوق تلاوت از صفحه طرح ملی تلاوت در اینستاگرام و همین‌طور برخی صفحات آستان قدس رضوی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول