اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نقش ریش سفیدان و معتمدان گچساران در ایجاد امنیت

فرماندار گچساران گفت: نقش ریش سفیدان و معتمدین در ایجاد همدلی و وفاق در جامعه تأثیر گذار و امروز این روحیه برادری و همدلی زمینه ساز برقراری آرامش در جامعه است.

نقش ریش سفیدان و معتمدان گچساران در ایجاد امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست فرماندار با معتمدان و ریش سفیدان قشقایی  در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک با اشاره به نقش ریش سفیدان  و بزرگان طوایف اظهار کرد: شما بزرگان قبایل و طوایف نقش مهمی در ارتقا امنیت، ایجاد آرامش و جلوگیری از اختلافات محلی دارید.

وی ادامه داد: نقش ریش سفیدان و معتمدین در ایجاد همدلی و وفاق در جامعه تأثیر گذار است و امروز  این روحیه برادری و همدلی  که زمینه ساز برقراری آرامش در جامعه است.

 

 فرماندار گچساران با بیان اینکه گذشته افتخار آمیز و آینده روشن در کنار معتمدین و ریش سفیدان معنا پذیر می شود، افزود: جوامع سالم و پایدار مدیون تجربه و هدایت معتمدین هر منطقه است.

 اتابک با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو و نقش ریش سفیدان  در کمک به تامین نظم و امنیت عنوان کرد: انتظار ‌می‌رود که بزرگان، معتمدین و ریش سفیدان در کنار مسوولان  در تامین امنیت و آرامش  شهرستان همچنان همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: این ریش‌سفیدان و معتمدین هستند که با هدایت مردم و دعوت آن‌ها به رعایت قانون و مقررات، شهروندان را از انجام اقدامات خودسرانه، غیر متعارف و غیرقانونی در هر یک از مراحل انتخابات باز می‌دارند.

فرماندار گچساران ابراز کرد: امروز در مقوله برقراری امنیت، کمک و همفکری بزرگان، متنفذین و ریش سفیدان بسیار حائز اهمیت است و ما این تجربه را در گذشته داشته‌ایم که در مشکلات عدیده اجتماعی، وقتی بزرگان و سران طوایف وارد میدان عمل می‌شوند مسوولان  به راحتی می‌تواند موضوعات را بررسی و حل و فصل کند.

اتابک عنوان کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی همگانی برای همه است و حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای، پیامی روشن برای دشمنان انقلاب و کسانی است که در صدد صدمه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تنش در جامعه است، خاطرنشان کرد: آنچه  که امروز با آن در حال مبارزه هستیم و اثرات آن را در قالب مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی در جامعه احساس می‌شود  حاصل یک جنگ تمام عیاری است که در نقاب تحریم‌های اقتصادی علیه کشور خود را نشان داده و تنها راه برون رفت از این دسیسه  «مقاومت» است.

فرماندار گچساران افزود: مردم گچساران ولایتمدار، آگاه و دوستدار نظام هستند و در مسائل اجتماعی مشارکت و حضور فعال دارند.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول