اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رزمایش مواسات برکات زیادی برای مردم داشت/ توزیع 400 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در خراسان رضوی

نماینده ولی ‌فقیه در استان خراسان رضوی، با اشاره به تهیه و توزیع یک‌میلیون و 400 هزار بسته معیشتی گفت: رزمایش مواسات که در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در قالب قرارگاه مواسات در حال برگزاری است تاکنون برکات زیادی برای مردم در شرایط کرونا داشته است.

رزمایش مواسات برکات زیادی برای مردم داشت/ توزیع 400 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مرحله جدید رزمایش مواسات خراسان رضوی که به همت کمیته امداد امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) خراسان رضوی در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) اجرا شد، بابیان این‌که همه این کار، خیرات و مبرات از صدیقه اطهر (سلام‌الله‌علیها) بوده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما از برکت وجودی حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) و میوه دل آن حضرت، امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی افزود: همه خیرات این نظام، از وجود مبارک حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها) سرچشمه می‌گیرد، همانند اجرای فرمان مقام معظم رهبری در قالب قرارگاه مواسات که برکات زیادی برای مردم در شرایط کرونا داشته است.

وی بابیان این‌که تاکنون یک‌میلیون و 400 هزار بسته معیشتی به‌وسیله نهادهای مقدسی ازجمله کمیته امداد امام خمینی، هلال‌احمر، سازمان بهزیستی و دیگر نهادها تهیه و توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: این‌ها همه برکات و خیرات مردمی است که بافرمان امام ملت پیش‌قدم بودند و به یکدیگر همیاری رساندند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به همت مردم برای تأمین جهیزیه نیازمندان نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از خیرین ما همراهی کردند تا تعداد بیشتری جهیزیه تأمین و به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

وی با اشاره به محرومیت‌زدایی آغازشده در حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: قرار است در جهت محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد مقدس اقداماتی صورت بگیرد تا خانواده‌های عزیزی که مشکل سکونت داشتند، مشکلاتشان برطرف شود.

آیت‌الله علم‌الهدی به نقش کلیدی جوانان بسیجی در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در امر مواسات اشاره و اضافه کرد: معابر خیابان‌ها، از مشکلات اصلی حاشیه شهر است که شهرداری و بسیاری از نهادها درصدد برطرف کردن این مشکلات هستند؛ ان‌شاءالله این محرومیت‌زدایی‌ها برای همه شما عزیزان یک صدقه جاریه باشد و در این دنیا و آن دنیا دستگیرتان شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان این‌که گرداننده تمام این کمک‌های انسان دوستانه، یادگار امام، یعنی بسیج است که در همه عرصه‌ها پیش‌قدم بوده است، یادآور شد: امروز که روز ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) نیز هست، 15 هزار بسته معیشتی از سوی بنیاد مستضعفان به نام مبارک صدیقه طاهره (علیها سلام) توزیع می‌شود.

در ابتدای این مراسم نیز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) بابیان این‌که ۱۵ هزار سبد کالا با همکاری بنیاد مستضعفان در استان توزیع می‌شود، گفت: ۵ هزار سبد در حاشیه شهر مشهد و مابقی در سطح شهرستان‌های استان توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

حبیب‌الله آسوده،  ادامه داد: با توجه به گازکشی مناطق جدید در استان، از امروز توزیع 5 هزار و 200 وسیله گرمایشی و کمک به لوله‌کشی نازل خانواده‌های مددجو نیز کلید می‌خورد و تا آخر فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمت‌الله علیه) بابیان این‌که 100 سری جهیزیه از ۴۰۰ سری جهیزیه خانواده‎‌های تحت پوشش کمیته، در حاشیه شهر مشهد و مابقی در سطح استان توزیع می‌شود، یادآور شد: اقلام جهیزیه‌ها از کالای ایرانی تهیه‌شده است.

انتهای پیام/ 70042/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول