اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گام دوم انقلاب زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت میناب

امام جمعه میناب گفت: در این 40 سال فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاظر در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که باید توسعه و پیشرفت ما بیشتر باشد.

گام دوم انقلاب زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام دکتر محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر کمیته دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان میناب ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (ص) و روز مادر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع دانشگاهیان گفت: حضرت زهرا (ص) بانوی نمونه عالم هستی است و بایستی در دنیای فردی، اجتماعی، خانوادگی و سیاسی، الگوی بانوان عزیز قرار بگیرد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام و انقلاب افزود: در این 40 سال اخیر دستاوردهای قابل توجهی را کسب کرده‌ایم که یکی از این ستاوردهای مهم، توسعه علمی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته بود.

امام جمعه میناب تصریح کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب محسوس است و دانشگاهیان وظیفه دارند این خدمات و افتخارات را به دانشجویان و نسل جوان جامعه انتقال و بازگو کنند.

مسؤول نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: در این 40 سال فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که باید توسعه و پیشرفت ما بیشتر شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توصیه به دانشگاه‌ها گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم  انقلاب اولین مرحله توسعه علم و پژوهش است، علمی که به همراه پژوهش باشد مفید است که در این زمینه باید تلاش کنیم.

امام جمعه میناب افزود: دانشگاه‌های شهرستان میناب باید با برنامه‌ریزی علمی و پژوهشی، ظرفیت‌های توسعه و آبادانی این شهرستان را محقق کنند.

وی گفت: باید برنامه هفتم توسعه میناب را داشته باشیم که در این مقوله دانشگاه‌ها نقش مهم و بسزایی دارند و با کمک و همفکری و برنامه‌ریزی بتوانیم با دستاوردهای علمی به نفع شهرستان برنامه‌ریزی کنیم.

دکتر ابراهیمی عنوان داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده در کشور تعداد 146 پایان‌نامه در خصوص میناب در دانشگاه آزاد اسلامی نگارش شده است که باید شناسایی و عملیاتی شود.

در ادامه دکتر باقر بارانی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به‌عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید، در دهه پنجم و در چهل و دومین سالگرد پیروزی خود نه‌تنها مقابل براندازی‌های سخت، نرم و هوشمند دشمنان مقاومت کرد بلکه توانسته است به دستاوردهای قابل توجهی در عرصه‌های مختلف دست یابد.

دبیر ستاد کمیته دانشجویی دهه فجر شهرستان میناب افزود: دستاورد واقعی و بزرگی که انقلاب اسلامی به ارمغان آورد، استقلال سیاسی برای کشور بود.

وی گفت: دستاورد دیگر انقلاب اسلامی، استقرار مردم‌سالاری دینی در ایران و ترویج آن به‌عنوان یک الگوی حکومتی در بین کشورهای منطقه است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از بانوان دانشگاهی و دانشجوی مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/88057

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول