اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شرایط مبهم نفت مسجدسلیمان در آستانه نقل و انتقالات زمستانی

نفت مسجد سلیمان با ادامه شرایط فعلی کار سختی در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهد داشت.

شرایط مبهم نفت مسجدسلیمان در آستانه نقل و انتقالات زمستانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای تیم نفت مسجد سلیمان پس از تغییر و تحولات جدید مدیریتی امیدوار بودند مشکلات مالی در مسیر بهتر شدن قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد هنوز اتفاق امیدوار کننده‌ای برای بازیکنان و کادرفنی تیم نیفتاده است.

اعضای تیم حدود 4 ماه است پولی دریافت نکرده‌اند و آخرین خبر مربوط به پرداختی‌ها، پاداش یک میلیون تومانی برای پیروزی مقابل شهرخودرو بود. این مساله نارضایتی اعضای تیم را در پی داشته و ممکن است کار باشگاه را در فصل نقل و انتقالات سخت کند.

به دلیل روشن نبودن وضعیت مالی و پرداختی‌ها، ممکن است برخی از بازیکنان تاثیرگذار تیم برای بازی‌های نیم فصل دوم با پیشنهاد بهتر تیم‌های دیگر مواجه شوند که این مساله نگرانی‌های مجتبی حسینی را بیشتر می‌کند. سرمربی نفت مسجد سلیمان به دلیل مشکلات مالی هنوز لیستی را برای تقویت تیم در اختیار باشگاه قرار نداده و اگر با باز شدن پنجره زمستانی، تیم نفت مسجد سلیمان چندین خروجی هم داشته باشد، بدون شک جایگاه خوب این تیم در جدول به خطر خواهد افتاد.

البته قرار است باشگاه در هفته آینده بودجه‌ای را برای حفظ بازیکنان فعلی و جذب چند بازیکن جدید برای تقویت تیم تهیه کند و باید دید که مدیران نفت مسجدسلیمان چه اقداماتی را برای فعالیت بهتر در نقل و انتقالات نیم‌فصل انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول