اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهدا تجلی و مظهر رفتار و تربیت مادران هستند

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مادران و همسران شهدا با تأسی از حضرت زهرا(س) صبر را معنا کردند، گفت: مادران شهدا در تربیت شهدا، اعزام و تحمل داغ آنها، یک الگوی جاودانه برای جامعه هستند.

شهدا تجلی و مظهر رفتار و تربیت مادران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا امروز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به دیدار مادر و پدر شهید قنبری رفت.

وی افزود: امروز روز مبارکی است، روز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر است، ما هم برای تکریم و تجلیل از مقام مادر، خدمت شما رسیدیم.

سردار خرم با بیان اینکه مادران شهدا به حضرت زهرا تاسی کرده‌اند، گفت:  مادران شهدا در تربیت شهدا، اعزام و تحمل داغ آنها، یک الگوی جاودانه برای جامعه هستند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حق شما بر گردن همه  ما به اندازه‌ای بزرگ است که کلمات و جملات برای تجلیل و تقدیر شما ناکار آمدند. 

انتقاد از برخی مسئولان نسبت کم‌توجهی به راه شهدا

پدر شهید قنبری نیز در این دیدار گفت: هر کسی که در راه ولایت قدم بر می‌دارد، عزیز ماست اما برخی مسئولان راه شهدا را نمی‌توانند بپیمایند و من از این بابت از مسئولان گله‌مندم.

مادر شهید قنبری در ادامه این دیدار گفت: دهها فرزندم فدای حضرت علی اکبر. ما باید هر روز خدا را شکر کنیم که زیر سایه شهید هستیم. شهدا سینه خودشان را سپر کردند تا این انقلاب به بهای سنگینی حاصل شده و مسئولان ما باید این مهم را درک کنند. 

وی افزود: وقتی مرخصی می‌آمد، می‌گفتم چه خبر می‌گفت مادر ما میهمانیم باید از ما چشم بپوشی...

 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول