اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گل محمدی: احترام زیادی برای تراکتور قائل هستم/ فردا یکی از روزهای سخت ما خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتور تیم خوبی است که برای آن و هوادارانش احترام قائل هستم.

گل محمدی: احترام زیادی برای تراکتور قائل هستم/ فردا یکی از روزهای سخت ما خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یحیی گل محمدی درباره دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز برای علی انصاریان که از پیشکسوتان خوب فوتبال ایران است آرزوی سلامتی دارم و از مردم عزیزمان می خواهم برای وی دعا کنند تا ان شالله هرچه سریع تر به آغوش مادر عزیزش بازگردد. روزهای خیلی سختی را پشت سر می گذاریم و عزیزان زیادی را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم. برای همه بیماران آرزوی سلامتی می کنم و ان شالله همه آنها هر چه سریع تر به بهبودی کامل برسند.

وی افزود: بازی خیلی مهم و حساسی پیش رو داریم و تراکتور تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می دهد. برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم.خیلی خوشحالم به شهر تبریز می رویم که خودم خاطرات زیادی از آن دارم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و فنی باشیم. با توجه به کیفیت هر دو تیم اطمینان دارم این اتفاق رخ می دهد. امیدوارم عملکرد خوبی در دفاع کردن و بخش تهاجمی داشته باشیم زیرا تراکتور بازیکنان تاثیرگذار و خیلی خوبی در خط حمله دارد.

گل محمدی تصریح کرد: یکی از روزهای سخت ما است اما باید خیلی باتمرکز بوده و در کار دفاعی مراقب حریف باشیم زیرا بازیکنان تراکتور فرصت طلب هستند و از موقعیت ها خوب استفاده می کنند. هدف اصلی ما هم کسب سه امتیاز و پیروزی است. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. در نهایت ان شالله دیدار خوبی باشد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول