اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تجلیل دوچرخه سواران بسیجی از کادر درمانی در روز 22 بهمن

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از تجلیل جمعی از دوچرخه سواران بسیجی از کادر درمانی در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در قم خبر داد.

تجلیل دوچرخه سواران بسیجی از کادر درمانی در روز 22 بهمن

داود شمس در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه های مختلف نیروهای مسلّح و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم در پاسداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: بخشی از این برنامه ها بویژه در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن به انجام رسید.

وی با بیان این که نیروهای بسیجی در گرامیداشت این ایام و بویژه در باشکوه تر شدن راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه به صورت ویژه به ایفای نقش خواهند پرداخت یادآور شد: البته فعالیت این عزیزان در طرح محله محور شهید سلیمانی در این ایام در قالب تیم های مختلف نظارتی و حمایتی و همچنین توزیع کمک های مؤمنانه ادامه دارد.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) همچنین با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم های دهه فجر در استان قم خاطر نشان کرد: نورافشانی شب بیست و دوم بهمن ماه، عطرافشانی مزار مطهّر شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و همچنین برگزاری جشن‌ های انقلاب در مساجد با همکاری هیئت ‌اُمنا و پایگاه های بسیج از جمله برنامه هایی است که در این دهه با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

شمس بخش دیگری از برنامه های مهم پاسداشت و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در برگزاری برخی پویش ها و همچنین برنامه های مربوط به فضای مجازی دانست و گفت: پویش «هر خانه یک پرچم» و همچنین پویش جشن تکبیر در شب بیست و دوم بهمن ماه از جمله پویش های مهمی است که مورد تأکید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دارد و از این رو از مردم خواسته شده تا ضمن آن که سر در خانه ها را به پرچم مقدّس کشور عزیزمان مزیّن می کنند، در شب بیست و دوم بهمن ماه هم با بانگ کوبنده تکبیر خود، یاد حماسه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را زنده نگاه دارند.

وی افزود: البته تزیین دوچرخه ها، موتورها و خودروها در راهپیمایی متفاوت بیست و دوم بهمن ماه امسال نیز با تصاویر و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از دیگر اقداماتی است که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) همچنین گفت: یکی از برنامه های بسیج در این روزها، سازماندهی تعدادی از بسیجیان دوچرخه سوار برای تجلیل از کادر درمانی در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه است، ضمن آن که پیشنهاد شده تا پایگاه های بسیج سطح استان نسبت به سازماندهی موتورسیکلت ها برای ایجاد نظم بیشتر در راهپیمایی موتوری و خودرویی روز 22 بهمن اقدام کنند.

شمس در عین حال بر برنامه ریزی هرچه دقیق تر برای فعالیت ایستگاه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در قم تأکید کرد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول