اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ابوالقاسم‌پور: خواهش می‌کنم مردم مقابل بیمارستان تجمع نکنند/پیکر انصاریان به بهشت‌زهرا منتقل شد+فیلم

بهنام ابوالقاسم پور توضیحاتی را پس از درگذشت علی انصاریان ارائه کرد.

ابوالقاسم‌پور: خواهش می‌کنم مردم مقابل بیمارستان تجمع نکنند/پیکر انصاریان به بهشت‌زهرا منتقل شد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهنام ابوالقاسم پور در خصوص درگذشت علی انصاریان اظهار داشت: واقعا اتفاق تلخی بود. در این دو هفته دو ملی‌پوش و دو تن از بچه‌های خوب ورزش و فوتبالمان را از دست دادیم. متاسفانه کرونا باعث شد این بچه‌ها از بین ما بروند اما علیرغم تلاش پزشکان علی پایدار نماند و حدود یک ساعت پیش دکترپایان زندگی او را اعلام کرد.

وی افزود: مادرش هنوز نمی‌داند اما برادر، خواهر،داماد و دوستانش مطلع شدند. چون مادرش بی قراری می‌کند و حال خوبی ندارد علی کریمی مامور شده به او اطلاع بدهد. این کار برایش خیلی سخت است و قبول نمی‌کرد. ما خواهش کردیم کمک ما کند و به مادرش رفته رفته اطلاع بدهد. این تجمعی که هم شده به خاطر این است که دو بازیکن از دست دادیم. آن‌ها علی را دوست داشتند اما مادرش اگر این جمعیت را ببیند ناراحت می‌شود. خواهش می‌کنم با خاطر پروتکل‌های بهداشتی مردم تجمع نکنند، پیکر انصاریان هم از بیمارستان منتقل شده است. مردم به خانه بروند وبرای روح انصاریان دعا کنند و صلوات بفرستند.

ابوالقاسم‌پور در مورد زمان تشیع پیکر علی انصاریان عنوان کرد: هنوز به ما اطلاع نداده‌اند. مادرش به من گفت حرف اول و آخر را من می‌زنم بعد برادر و دامادشان. هرچه مادرش بگوید ما قبل از  قبل از 11-12 شب اطلاع رسانی می‌کنیم. شرایط روحی مادرش خوب نبود و خیلی بی قراری می‌کرد. پزشکان به او آرامبخش زدند و بعد از آن رفت.

ابوالقاسم پور اضافه کرد: پیکر او به بهشت زهرا رفته و خانواده‌اش این جا هستند. هنوز مادرش نمی داند. با تجمع شما این مادر از دست می رود. به خاطر رعایت پروتکل ها اینجا تجمع نکنید. 

وی در خصوص زمان برگزاری مراسم گفت: برای مراسم هم باید خانواده‌اش به من اطلاع بدهند تا من کارها را انجام بدهم. امشب اعلام می کنیم. ولی خانواده اش از من خواستند به مردم اعلام کنم به خاطر کرونا در خانه بمانند و فاتحه بخوانند و برای روحش و آرامشش صلوات بفرستند. باید مادرش، برادرش و دامادشان به ما بگویند که مراسم فردا باشد یا پس فردا. باید ببینیم چه زمانی آمادگی دارند. 

ابوالقاسم پور تصریح کرد: اگر مادرش بفهمد ممکن است اتفاق بدی بیفتد. علی کریمی با او صحبت می کند. خواهش می‌کنم تجمع نکنید. پیکر به بهشت زهرا رفته تا کارهایش انجام شود.

*این فیلم را ببینید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول