اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تجلیل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی از خانواده زنده یاد «محمدپور»

انجمن صنفی روزنامه‌نامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از خانواده زنده یاد محمدپور مدیرکل فقید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل کرد.

تجلیل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی از خانواده زنده یاد «محمدپور»

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از خانواده زنده‌یاد دکتر محمد محمدپور مدیرکل فقید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ( که دهم آبان امسال به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان دارفانی را وداع گفت) تجلیل کرد.

در لوح تقدیر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی آمده است:

آسمان فرهنگ و هنر و ادب آذربایجان، در همیشه تاریخ ستاره های درخشان بسیاری را بر پهنه وسیع خود دیده و یادگارهای بی شماری از این درخشش در حافظه این ملک زرخیز مانده است.

خانواده ارجمند زنده یاد دکتر محمدپور
مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

آذربایجان سرافراز و تبریز عزیز همواره قدردان تلاش بی شائبه انسانهای خالص تلاشگری است که در راه تعالی تبریز عزیز، آذربایجان سرافزار  و ایران زمین از جان مایه گذاشته اند.

یاد و خاطره روانشاد دکتر محمدپور  در سپهر فرهنگی این مرزوبوم ماندگار و همواره درخشان است. خاطرات اهالی فرهنگ و رسانه شهر از آرامش و صعه صدر  ایشان را همیشه در خاطر خواهیم داشت؛ همچنین همدلی  و پیگیری دلسوزانه جناب محمدپور  با راه اندازی موزه مطبوعات آذربایجان را  به عنوان سندی زرین از این انسان نیک نهاد در حافظه تاریخی شهرمان به یادگارخواهیم داشت.
 برای آن عزیز فقید، آرامش و سعادت ابدی در محضر ایزد منان و  برای شما اعضای محترم خانواده ایشان  صبر  و بردباری از ایزد یکتا طلب می نماییم.

وحید زینالی- رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی 

 

 

براساس این گزارش، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اهدای لوحی از خانواده زنده یاد محمدپور تجلیل کرد.

 در لوح وزیر فرهنگ و ارشاد به خانواده محمدپور آمده است:

شهریاران بود و خاک مهربانان این دیار

مهربانی کی سرآمد شهریاران را چه شد

خانواده محترم شادروان محمدپور

در طلیعه فجر انقلاب اسلامی روزهای خاطره انگیز انقلاب اسلامی، یاد یار صدیق فرهنگ و هنر، مدیر تلاشگر و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی مرحوم دکتر محمد محمدپور را گرامی می‌دارم.

در سال سخت داغ و فرق، سرمایه های ارزشمندی را از دست دادیم که وجود نازنیشان، سرپا عشق به خدمت و گره گشایی از مردم بود.

مرحوم محمدپور تنها یک مدیر متعهد نبود او مجموعه‌ای از خصایل نیکوی انسانی و اخلاقی بود که در پیگیری امور عرصه فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان عزیز خطه آذربایجان با جدیت  و تمام وجود تلاش می‌کرد.

با آرزوی سربلندی وسرافرازی ایران اسلامی از خداوند متعال برای شما بازماندگان عزیز به ویژه همسر هنرمند  و فرزندی برومند آن زنده یاد سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

گزارش فارس حاکی است، در این آیین همچنین از سوی استاندار آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی از خانواده زنده‌یاد دکتر محمد محمدپور مدیرکل فقید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.

در این مراسم دکتر سیدقاسم ناظمی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول