اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

8.5 میلیارد تومان اعتبار برای احداث بوستان کوچکه‌رش سنندج هزینه شد

شهردار سنندج گفت: احداث بوستان کوچکه‌رش یکی از بزرگترین پروژه های شهرداری سنندج در سال جاری بود که برای احداث آن 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

8.5 میلیارد تومان اعتبار برای احداث بوستان کوچکه‌رش سنندج هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج, حشمت الله صیدی عصر امروز  در مراسم افتتاح بوستان 20 هکتاری کوچکه‌رش سنندج که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: احداث اماکن تفریحی و ورزشی و همچنین احداث پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در ارتقاء سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت شهروندان بویژه جوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: یکی از مکان‌هایی که پتانسیل احداث مکان تفریحی ورزشی را داشت زمین واقع در مابین بلوار نظام مهندسی و جنب آپارتمان‌های مسکن مهر دگایران بود که سال گذشته این محدوده تحت عنوان کوچکه‌رش نهال کاری شد.

شهردار سنندج ادامه داد: زمین این محدوده 20 هکتار است که با طراحی صورت گرفته عملیات احداث پارک تفریحی، ورزشی و فرهنگی توسط شهرداری منطقه سه سال گذشته آغاز شد و امروز به بهره برداری رسید.

صیدی با بیان اینکه احداث سکوها و نشیمن‌گاه جهت استراحت شهروندان به تعداد 40 سکو در محدوده این پارک احداث شده است, یادآور شد: در راستای اجرای فعالیت‌ها و برگزاری مراسمات فرهنگی آمفی تئاتر روباز به گنجایش 700 نفره احداث شد.

وی بیان کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقاء سطح سلامت شهروندان احداث زمین ورزشی چند منظوره، مسیر دوچرخه سواری کوهستان، سایت صخره‌نوردی و همچنین مسیر پیاده‌روی احداث شده است.

شهردار سنندج گفت: ایجاد جاده دسترسی در دو مسیر و همچنین احداث پارکینگ در مسیر پایین دست این پارک از دیگر اقدامات در راستای احداث این پارک زیبا است.

صیدی اظهار کرد: کاشت نهال و همچنین نورپردازی این پارک از جمله دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه در جهت تکمیل این پارک است.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول