اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع 116 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند ایلامی

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: 116 دستگاه تبلت با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه و میان دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع شد.

توزیع 116 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند ایلامی

قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 116 دستگاه تبلت با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده و برای خرید هر دستگاه 3 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 750 دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده و در تلاش هستیم در صورت همراهی و مشارکت افراد و موسسات خیریه مددجویان بیشتری را صاحب تبلت و وسایل کمک آموزشی مجازی کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هم اکنون حدود 3 هزار دانش آموز نیازمند در این استان فاقد وسایل کمک آموزشی غیرحضوری هستند، گفت: به همین خاطر از افراد نیکوکار و موسسات خیریه می‌خواهیم برای مشارکت در تأمین این وسایل برای دانش آموزان نیازمند استان مشارکت کنند.

موسی‌نژاد با عنوان اینکه هم اکنون 600 خانواده مددجو در استان ایلام و یک هزار دانش آموز فرزندان این خانواده‌ها مورد حمایت موسسه عترت بوتراب هستند، تصریح کرد: این خانواده‌ها  خوشبختانه خدمات متنوعی از این موسسه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول